دستگاه فلزیاب اکوناکس EQUINOX ماینلب استرالیا

EQUINOX Gold and Metal Detector (900 , 800, 700, 600)

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

فلزیاب اکوناکس EQUINOX ماینلب استرالیا با اسم طلایاب اکونوکس نیز شناخته می شود. یک گنج یاب و دفینه یاب پیشرفته که جزو جدیدترین فلزیاب های شرکت مینلب استرالیایی می باشد. این سیستم طلایاب نقطه زن حرفه ای دارای 4 نسخه Equinox 600، Equinox 700 ، Equinox 800 و فلزیاب Equinox 900 می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت دستگاه اکوناکس همراه با ویژگی ها، مزایا و معایب، خرید، مشخصات فنی و … بپردازیم.

یکی از ویژگی های اصلی گنج یاب نقطه زن Equinox استفاده از فناوری Multi-IQ ماین لب است. این فناوری به دستگاه اجازه می دهد تا به طور همزمان در چندین فرکانس مختلف بدون اختلال کار کند. این امر به Equinox امکان می دهد تا طیف گسترده ای از اهداف را شناسایی کند، از جمله سکه ها، جواهرات، فلزات غیر آهنی و طلا.

فلزیاب اکوناکس EQUINOX مینلب اصلی

بیشتر افراد اسم این سیستم را دستگاه طلایاب اکوناکس می شناسند، به همین منظور ما هم در اینجا اسم آن را به صورت اکوناکس می نویسیم. اسم اصلی و تلفظ اصلی آن فلزیاب اکونوکس مینلب استرالیایی است. این دستگاه با تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. قدرت بی نظیر آن در کشف گنج و دفینه شامل کوزه های سکه ها، جواهرات، ظروف طلا، مسی ، نقره ای ، آهن و … زبان زد کاوشگران حرفه ای می باشد.

اگر قصد خرید فلزیاب اکونوکس را دارید در ادامه با ما همراه باشید شما را با 4 نسخه آن آشنا کرده و همچنین تمامی نکات لازم و آموزش کار با آن را خدمت شما توضیح دهیم. فلزیاب اکوناکس 900 جدیدترین نسخه از سری دستگاه های فلزیاب EQUINOX اورجینال می باشد که هم اکنون جهت خرید در فروشگاه های خرید و فروش طلایاب موجود می باشد.

داخل تصاویر این دستگاه کلمه Equinox به صورت Equnox نوشته شده است که غلط املایی می باشد.

گنج یاب اکوناکس مینلب استرالیا

دستگاه فلزیاب اکوناکس 900

فلزیاب Equinox 900 ماینلب جدیدترین و بروزترین سیستم سری دستگاه های اکونوکس می باشد. در این نسخه این شرکت معتبر سعی کرده است از بالاترین و جدیدترین فناوری برای ساخت آن استفاده کند. ویژگی های برتر آن نیست به نسخه های 600 – 700 و اکونوکس 800 مربوط به تعداد فرکانس و حالت های جستجو می باشد. همچنین کیفیت عملکرد آن نسبت به قبل بهتر شده است.

تقریبا دستگاه طلایاب اکونوکس 900 اصل و اورجینال مینلب جزو بهترین و پرفروش ترین فلزیاب های جهان محسوب می شود. این سیستم بدون محدودیت مکانی در تمامی کشورها و شهرهای مختلف دنیا کار می کند. چه در محدوده بزرگ و چه در محدوده کوچک به راحتی می توانید زیر زمین را اسکن کنید.

قابلیت بی نظیر مولتی آی کیو در نسخه اکوناکس 900 نیز به کار رفته است و جزو یکی از مهمترین ویژگی ها آن محسوب می شود.

اینجا ببینید: فلزیاب اکوناکس 900

فلزیاب اکوناکس 800

یکی از نسخه های بی نظیر گنج یاب اکونوکس مربوط به فلزیاب اکوناکس 800 می باشد. این نسخه قبل از ورژن 900 وارد باز شد و تقریبا همه ویژگی ها را دارا می باشد. هدف مینلب استرالیا از ارائه این نسخه ها بهبود عملکرد و افزایش کارایی آنها می باشد.

دستگاه اکوناکس 800 هیچ کمبودی از نسخه جدیدتر خودش ندارد و با همان قدرت می تواند زیر زمین را به منظور پیدا کردن زیر خاکی اسکن کند. اهدافی که در دفینه ها، اتافیک ها، قبرها، سازه های زیر زمین و … هستند به راحتی با فلزیاب اکونوکس 800 آشکار می شوند.

فلزیاب equinox minelab

در نسخه هشتصد Equinox  نیز ویژگی مولتی آی کیو وجود دارد. این قابلیت سبب می شود دستگاه بتواند به راحتی بین فرکانس های مختلف سوییچ کرده و هر نوع فلزی را که شما مورد هدف قرار داده اید برایتان پیدا کند.

قیمت اکوناکس 800 نسبت به قیمت ورژن 900 ارزان تر بوده و این قیمت ارزان به دلیل تعداد فرکانس، تعداد حالت های جستجو و قابلیت های سیستم ها می باشد. هیچگونه محدودیتی در عملکرد و بازدهی آنها وجود ندارد

توضیحات این محصول را ببیند: فلزیاب اکوناکس 800

فلزیاب اکوناکس 700

دستگاه Equinox 700 نیز یک نسخه قبل از تر اکونوکس 800 وارد بازار جهانی شد. این سیستم طلایاب و نقطه زن حرفه ای هم دارای همه قابلیت های نسخه های جدید خود می باشد و تنها حالت های جستجو در آنها متفاوت است. ویژگی ضد آب بودن، اسکن در محیط های مختلف همچون مناطق بیابان و کوهستان، پارک ها و مناطق دارای چمن زار، ساحل و کنار آب، داخل آب که در همه نسخه های این قابلیت ها وجود دارند.

قیمت فلزیاب اکوناکس 700 نسبت به نسخه های جدید ارزان تر بوده و به دلیل قابلیت های آن می باشد. اما باز اگر این سوال برایتان پیش می آید که آیا اکونوکس 700 هم می تواند همانند اکونوکس 900 بازدهی داشته باشد، باید بگوییم که بله مشکلی از نظر کارایی و بازدهی وجود ندارد و تنها نسخه جدید از نظر عملکرد بهتر از قبل شده است.

قیمت فلزیاب نقطه زن اکوناکس اورجینال استرالیایی

دستگاه فلزیاب اکوناکس 600

دستگاه فلزیاب Equinox 600 اصلی ماینلب استرالیایی اولین نسخه از سری فلزیاب های EQUINOX می باشد. برای اولین بار زمانی که ایده طراحی یک دستگاه خلاقانه به ذهن مهندسین و گروه تحقیقاتی مینلب زد، آنها تصمیم به ساخت فلزیاب حرفه ای اکونوکس کردند.

معنی کلمه EQUINOX به فارسی یعنی اعتدال بین شب و روز ، یا نقطه اعتدال که جزو شعاره های اصلی این سری طلایاب های ماین لب می باشد. طلایاب نقطه زن اکوناکس 600 ویژگی های اولیه که در نسخه های جدید وجود دارند را دارا می باشد.

این روزها اکثر افراد بیشتر نسخه های اکوناکس 800 و اکوناکس 900 را استفاده می کنند. اما ما به عنوان یک مرکز تحقیقاتی که انواع فلزیاب ها و طلایاب های دنیا را مورد بررسی قرار می دهیم، به شما می گوییم که با نسخه اکوناکس 600 هم می توانید به نتیجه برسید.

ویژگی های دستگاه فلزیاب EQUINOX

ما در این بخش از وب سایت فلزیاب باما به عنوان نماینده مینلب در ایران سعی کردیم چهار دستگاه مختلف که در یک سری قرار دارند را به صورت یکجا خدمت شما معرفی کنیم. از آنجایی که ویژگی ها و مشخصات تمامی این 4 سیستم شبیه به هم می باشند برای راحتی درک و متوجه شدن شما عزیزان همه موارد را در اینجا مورد بررسی قرار دادیم. البته در ادامه به بررسی و مقایسه اکوناکس در نسخه های مختلف خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلیدی و برجسته سری فلزیاب EQUINOX سبب شده است تبدیل به پرفروش ترین طلایاب در دنیا تبدیل شود. در حال حاضر طبق گزارشات سایت اصلی مینلب استرالیا این سیستم جزو پرفروش ترین دستگاه آنها محسوب می شود.

به صورت کلی ویژگی های مهم فلزیاب اکوناکس اورجینال شامل موارد زیر می شود:

  • فناوری Multi-IQ برای سوییچ بین فرکانس ها
  • چند فرکانس مختلف به صورت همزمان
  • قابلیت تفکیک عالی فلزات
  • ضد آب تا عمق 5 متر زیر آب
  • وزن سبک (حدودا 1.2 کیلوگرم)
  • باتری با کیفیت (تا 12 ساعت نگهداری باتری)
  • هدفون بی سیم تکنولوژی وایرلس
  • اسکن بدون دردسر در زیر آب
  • انواع حالت های اسکن و جستجو
  • امکان اسکن در شب بدون اختلال
  • قابلیت تنظیمات سفارشی برای اهداف مختلف
  • قابلیت حذف نویز
  • انتخاب فرکانس دلخواه برای اسکن اهداف مختلف
  • کنترل صوتی پیشرفته
  • اسکن در انواع زمین ها
  • اسکن انواع فلزات (طلا، نقره، مفرغ، آهن، مواد معدنی همچون سنگ ها)
  • قابلیت نقطه زن با امکان انتخاب توسط شما
  • دارای قابلیت ویبره
  • کنترل میزان حساسیت دستگاه توسط شما
  • قابلیت تاشو شدن برای تبدیل شدن به یک فلزیاب کوچک
  • شفت های کربنی
  • ساخته شده با مواد اولیه درجه یک
  • دارای چراغ قوه برای کار در شب
  • صفحه نمایش بزرگ
  • لوازم جانبی شامل کویل ها با سایر های مختلف
  • و …

قیمت فلزیاب EQUNOX ماینلب اورجینال و اصلی

قیمت فلزیاب اکوناکس اورجینال و اصلی

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 نسبت به قیمت نسخه های قبلی خودش گران تر است. همچنین قیمت اکوناکس 800 از نسخه های 700 و 600 گران تر می باشد. ارزان ترین قیمت فلزیاب اکوناکس 600 می باشد که اولین سیستم در این سری از فلزیاب ها می باشد.

قیمت فلزیاب در ایران توسط شرکت فلزیاب باما با نرخ دلار، یورو، تومان، ریال، لیر ترکیه و درهم امارات اعلام می شود. قیمت جهانی فلزیاب Equinox در سایت مینلب اعلام شده است. توجه داشته باشید که خرید از سایت اصلی برای ما دارای مالیات و ارزش افزوده، هزینه حمل و نقل، هزینه سفارشی سازی را همراه دارد.

ما سعی کرده ایم در شرکت فلزیاب باما قیمت دستگاه اکونوکس را با در نظر گرفتن هزینه های جانبی، کاملا رقابتی و ارزان تر برای شما عزیزان در نظر بگیریم. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب اکوناکس 900 / 800 / 700 و 600 می توانید از طریق صفحه قیمت محصولات اقدام کنید.

فناوری Minelab Multi-IQ دقیقا یعنی چی؟

Minelab Multi-IQ یک فناوری فلزیاب و طلایاب است که به دستگاه گنج یاب این امکان را میدهد تا به طور همزمان در یک لحظه با چندین فرکانس مختلف کار کند. مولتی آیکیو به دستگاه امکان می دهد تا طیف گسترده ای از اهداف را برای شما شناسایی کند. برای مثال هم سکه ها را پیدا می کند، هم جواهرات ، ظروف ، سنگ و …

لازم است بدانید که فناوری Multi-IQ توسط شرکت ماینلب استرالیا توسعه یافته است و در دستگاه های فلزیاب  Equinox 900, Equinox 800، Equinox 700، Equinox 600 , CTX 3030 و دیگر فلزیاب های مینلب استرالیایی استفاده می شود.

Multi-IQ با ترکیب چندین فرکانس مختلف، به دستگاه طلایاب شما این امکان را می دهد تا اهداف را با دقت بالا و کارایی بیشتری شناسایی کند. این فناوری همچنین به دستگاه اجازه می دهد تا در محیط های مختلف، از جمله زمین های معدنی، مناطق ساحلی، چمن زارها، داخل آب، کوهستانی و بیابانی، زمین های دارای شن و ماسه و … کار کند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از فناوری Multi-IQ آورده شده است:

  • توانایی شناسایی طیف گسترده ای از اهداف
  • بهبود دقت و کارایی
  • توانایی کار در محیط های مختلف

فناوری Multi-IQ یک پیشرفت مهم در فناوری فلزیاب است که به کاوشگران و جستجوگران گنج و دفینه های پنهان شده در زیر مین امکان می دهد تا نتایج بهتری کسب کنند.

گنج یاب نقطه زن حرفه ای equinox 700 800 900

لوازم جانبی طلایاب اکونوکس مینلب

شرکت مینلب استرالیایی برای اکثرا محصولات خود یک سری لوازم جانبی در نظر گرفته است. وجود این لوازم قابلیت ها و کارایی دستگاه های فلزیاب را افزایش می دهد. اکنون در بخش اکسسوری ها در رابطه با لوازم جانبی فلزیاب اکوناکس نیز مواردی را معرفی کرده است.

توجه داشته باشید که اکسسوری ها طلایاب اکونوکس داخل پکیج اصلی وجود ندارد و در صورت نیاز به صورت سفارشی داخل بسته شما قرار داده می شوند. در بخش قیمت فلزیاب اکوناکس گفتیم که بخشی از هزینه ها مربوط به موارد سفارشی سازی می باشد که شامل همین موارد هستند. قیمت لوازم جانبی به پکیج اصلی دستگاه اکونوکس اضافه شده و برای داشتن این لوازم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

لوازم جانبی مربوط به دستگاه Equinox شامل موارد زیر می شود:

  • EQX 15 DOUBLE-D SMART COIL (برای اکونوکس و اکسترا پرو)
  • EQX 15 SKIDPLATE (برای سری اکونوکس)
  • WATERPROOF EQUINOX HEADPHONES (برای مانتیکور، اکسترا پرو و سری اکوناکس)
  • 2-WAY USB CAR CHARGER (شارژر فندکی برای همه نسخه های شارژی)
  • HEADPHONE ADAPTOR CABLE 3.5MM (1/8″) TO 6.35MM (1/4″) (برای سیستم های سازگار)
  • USB CHARGING CABLE WITH MAGNETIC CONNECTOR (برای فلزیاب مانتیکور، فلزیاب اکسترا پرو و فلزیاب های سری اکوناکس)
  • و …

نتیجه گیری

دستگاه فلزیاب اکوناکس به انگلیسی EQUINOX Metal Detector اصلی و اورجینال که تلفظ فارسی درست آن فلزیاب اکونوکس ساخت شرکت مینلب استرالیایی می باشد. این دستگاه یک گنج یاب، دفینه یاب، نقطه زن حرفه ای و پیشرفته، فلزیاب، معدن یاب است که امکان استفاده در زمینه های مختلفی همچون گنج یابی، باستان شناسی، معدن شناسی و موارد مهندسی را دارد. قیمت اکوناکس نسبت به کارایی و بازدهی خوبی که دارد بسیار ناچیز است. برای خرید طلایاب نقطه زن اکونوکس اصل و اورجینال می توانید با شماره تلفن مرکز کارشناسان فلزیاب باما نمایندگی فروش فلزیاب های مینلب تماس بگیرید.

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field