فلزیاب اکسترا پرو X TERRA PRO ماینلب + قیمت مدل اصلی

دستگاه فلزیاب اکسترا پرو ماینلب استرالیا اصلی

Minelab X-TERRA PRO Treasure Detector

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO اورجینال یک گنج یاب حرفه ای و پیشرفته ساخت شرکت ماینلب استرالیا است. اکسترا پرو جزو یکی از جدیدترین محصولات ماین لب استرالیایی است که خوراک گنج یابی و دفینه یابی می باشد. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، برای جستجوی انواع فلزات همچون طلا، نقره، مفرغ، آهن، آلیاژ و … در محیط‌های مختلف از جمله زمین سفت و سخت، زمین و خاک مرطوب، ساحل، چمن زارها و داخل آب مناسب است.

فلزیاب X-TERRA PRO گنج یاب 100% ضد آب برای انواع فلزات و مواد معدنی است. این سیستم برای افراد مبتدی، حرفه ای و پیشرفته کاملا مناسب بوده و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.

دستگاه فلزیاب اکسترا پرو ماینلب استرالیا

دستگاه فلزیاب X-TERRA PRO محصول جدید شرکت Minelab با قابلیت های منحصر به فرد خود، شما را از سایر کاوشگران متمایز می کند. تنها با تنظیم حالت های جستجو در پارک، بیابان، کوهستان، باغ ها، قبرستان ها، کوه های باستانی و سواحل آب، دستگاه را با محیط خود تطبیق دهید و تمام کارهای سخت را به دستگاه بسپارید تا گنجینه ئ دفینه هایی را که به دنبالش هستید، کشف کند.

با بهبود مهارت های شما، فلزیاب اکسترا پرو فضای رشد را با PRO-SWITCH (فناوری فرکانس قابل تعویض) فراهم می کند، بنابراین می توانید آن را با فشار یک دکمه روی فرکانس 5، 8، 10 یا 15 کیلوهرتز تنظیم کنید و کنترل هر محیط یا موقعیتی را که پیش می آید، به دست بگیرید. دستگاه x terra کاملاً ضد آب IP68 تا عمق 5 متر (16 فوت) و دارای ویژگی هایی مانند 5 حالت صوتی، چراغ قوه کنترل و لرزش دستگیره است، بنابراین از لحظه شروع به حرکت، مانند یک حرفه ای کاوش خواهید کرد.

فلزیاب اکسترا پرو اصل استرالیا

ویژگی های فلزیاب X-TERRA PRO

همیشه بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه گنج یاب جزو مهمترین موارد در زمان خرید فلزیاب حرفه ای می باشد. از این رو ما در شرکت فلزیاب باما در توضیحات تمامی دستگاه ها جزئیات مربوط به ویژگی را همراه با مزایا و معایب خدمت شما اعلام می کنیم.

گنج یاب حرفه ای اکسترا پرو اصلی استرالیایی ویژگی های فوق العاده ای دارد که آن را به یک طلایاب پیشرفته در جهان تبدیل کرده است. شرکت ماینلب با دستیابی به تکنولوژی پیشرفته و فناوری روز دنیا در ساخت دستگاه های فلزیاب چند منظوره توانسته یکی از پربازده ترین نمونه ها را وارد بازار جهانی کند.

برخی از ویژگیها و مشخصات فلزیاب اکسترا پرو مینلب شامل موارد زیر می شود:

  • قابلیت انتخاب فرکانس‌ های مختلف (5، 8، 10 و 15 کیلوهرتز)
  • قابلیت سوییچ فرکانس برای تغییر سریع نوع فرکانس در زمان اسکن
  • قابلیت تنظیم حساسیت و بالانس زمین
  • قابلیت تفکیک فلزات از یکدیگر
  • قابلیت نقطه‌زنی دقیق (دستگاه نقطه زن حرفه ای)
  • قابلیت ضد آب تا عمق 5 متر زیر آب بدون مشکل
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان در هر منطقه ای
  • هدفون سیمی و بدون سیم در لوازم جانبی
  • اسکن با چند فرکانس برای پیدا کردن انواع فلزات
  • تنظیمات سفارشی برای زمین های مختلف
  • حالت های مختلف جستجوی فلزات در انواع محیط ها
  • دارای چندین سایز کویل (در لوازم جانبی)
  • بدنه محکم و ایمن در مقابل ضربه ها
  • فناوری PRO-SWITCH برای تغییر فرکانس
  • قابلیت تاشو و کوچک شدن فلزیاب (براحتی در کوله پشتی جا می شود)
  • فلزیاب کوچک و فشرده شده بعد از جمع شدن
  • دارای کنترل صوتی
  • حذف نویز
  • ویژگی ویبره و روشنایی نور
  • صدای بلند و واضح
  • دارای صفحه نمایش کنترل دستگاه
  • تنظیمات سفارشی برای مناطق مختلف
  • قابلیت انتخاب نوع فلزات در زمان اسکن
  • و …

موارد نام برده شده در بالا به عنوان ویژگی و مشخصات فنی فلزیاب اکسترا پرو ماینلب تنها برخی از خصوصیات ویژه این سیستم حرفه ای می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت X-TERRA PRO و همچنین آموزش کار با دستگاه، کاربرها، تنظیمات سفارشی و معرفی لوازم جانبی آن بپردازیم.

قیمت فلزیاب اکسترا پرو ماینلب استرالیا

قیمت فلزیاب اکسترا پرو اصلی در نمایندگی ایران

قیمت اکسترا پرو در حاضر چیزی حدود 400 الی 450 دلار می باشد. پکیج استاندارد با تمامی اقلام و وسایل جانبی برای شما آماده شده است و با قیمت پایه می توانید خرید کنید. توجه داشته باشید که این مبلغ قیمت فروش سایت اصلی بده و با در نظر گرفتن قیمت مالیات و هزینه های حمل و نقل قیمت آن در ایران متفاوت خواهد بود.

در اصل باید بدانید که قیمت فلزیاب X-TERRA PRO مدل اورجینال و اصلی در مرکز نمایندگی ماینلب ایران نسبت به هر جای دیگری ارزان تر می باشد. ما با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل، هزینه مالیات و ارزش افزوده، هزینه های سفارشی لوازم جانبی همراه پکیج، سعی کرده ایم ارزان قیمت اکسترا پرو اصل استرالیایی را برای شما فراهم کنیم.

لیست قیمت فلزیاب ماینلب را در جدول مجزایی در صفحه قیمت محصولات شرکت های مختلف برای شما آماده کرده ایم. شما می توانید برای دسترسی به قیمت تمامی فلزیاب ها این کمپانی و همچنین سایر شرکت های تولید کننده دستگاه های گنج یاب وارد صفحه مربوطه شوید.

توجه داشته باشید که قیمت جهانی اکسترا پرو ماینلب با ارزهای دلار، یورو، لیر، درهم اعلام شده است. همچنین ما در فلزیاب باما علاوه بر ارزهای نام برده شده قیمت را به تومان ایران نیز خدمت شما عزیزان اعلام کرده ایم.

گنج یاب نقطه زن اکسترا پرو اورجینال استرالیایی

کاربردهای طلایاب نقطه زن اکسترا پرو

دستگاه فلزیاب X-TERRA PRO ماینلب چندمنظوره بوده و کاربردهای مختلفی دارد. هر شرکتی با ساخت سیستم های چند منظوره یعنی فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، نقطه زن، معدن یاب و … سعی دارند فروش خوبی از محصولات خود داشته باشند. همچنین علاوه بر بحث فروش بیشتر، این شرکت ها سعی دارند یک دستگاه گنج یاب همه کاره درست کنند که میزان بازدهی دستگاه آنها بالا رود.

اکنون فلزیاب نقطه زن اکسترا پرو ماینلب استرالیا جزو یکی از جدیدترین دستگاه های چند منظوره در دنیا می باشد که جزو پرفروش ترین سیستم های نیز قرار دارد. به صورت کلی شما می توانید برای اهداف مختلف X-TERRA PRO را خریداری کنید.

برخی از مهمترین کاربردهای سیستم X-TERRA شامل موارد زیر می شود:

  • گنج یاب و دفینه یاب پیشرفته
  • جستجوی فلزات دفن شده در زیر زمین
  • اسکن لوله ها و سیم های زیر زمین
  • استفاده در مبحث باستان شناسی و علم باستان شناسان
  • کاربرد برای معدن یاب و مباحث مهندسی معدن
  • اسکن موارد معدنی همچون سنگ های گرانبها
  • استفاده در زمینه نظامی برای خنثی سازی مواد منفجره
  • و …

فلزیاب x terra pro minlabe

نحوه کار و آموزش اکسترا پرو ماینلب

آموزش کار با فلزیاب X-TERRA PRO بسیار آسان بوده و هر فردی در هر سطحی می تواند با آن کار کند. همچنین دفترچه راهنمای فارسی اکسترا پرو همراه با دستگاه در اختیار شما قرار داده می شود که تمامی جزئیات مربوط به آن را مطالعه کتید.

ما همیشه به دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که بعد از خرید دستگاه فلزیاب حتما ابتدا دفترچه راهنمای فارسی آن را مطالعه کنید تا جزئیات اولیه آن را یاد بگیرید. سپس برای تست چندین جای مختلف را با آن اسکن کنید تا نحوه کار آن دستتان بیاید. در نهایت بعد از تسلط کامل به X-TERRA PRO می توانید به صورت حرفه ای جاهای خود را اسکن و حفاری کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکل در رابطه با نحوه کار با دستگاه اکسترا پرو ، دفترچه راهنمای فارسی و … می توانید با کارشناسان نماینده ماینلب در ایران فلزیاب باما تماس بگیرید.

قیمت جهانی لوازم جانبی X terra Pro

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از افراد درباره آن سوال دارند مربوط به لوازم جانبی فلزیاب اکسترا پرو می باشد. البته این مورد در رابطه با سایر محصولات مایلب نیز صدق می کند. این کمپانی برای اکثر محصولات و دستگاه های گنج یاب و طلایاب خود یکی سری لوازم جانبی تولید کرده است که کاربرایی دستگاه ها را افزایش میدهد.

برای مثال کویل در سایزهای مختلف ، هدفون سیمی و هدفون بی سیم ، شارژر فندکی و … جزو لوازم جانبی دستگاه ها بوده و در پکیج اصلی وجود ندارند. برخی از دوستان بعد از دریافت پکیج سوال می کنند که فرضا چرا شارژر فندکی فلزیاب همراه آن نیست، که باید بگوییم هزینه خرید لوازم جانبی جدا از دستگاه می باشد.

این مورد سایت اصلی شرکت ماینلب استرالیا نیز دقیقا مطرح شده است. قیمت اکسسوری طلایاب نقطه زن X-TERRA PRO را در صورت نیاز به صورت جدا برای شما محاسبه می کنیم.

لیست برخی از اکسسوری های مربوط به گنج یاب اکسترا پرو اورجینال شامل موارد زیر می شود:

  • V8X DOUBLE-D COIL WITH SKIDPLATE
  • V10X DOUBLE-D COIL WITH SKIDPLATE
  • هدفون بی سیم ML 85
  • HEADPHONES 3.5MM / 1/8
  • HEADPHONE ADAPTOR CABLE 3.5MM (1/8″) TO 6.35MM (1/4″)
  • شارژر فندکی با دو پورت USB بنام 2-WAY USB CAR CHARGER
  • و …

فلزیاب نقطه زن اکسترا پرو مینلب استرالیا

فیلم تست نقطه زن اکسترا پرو

بعد از خرید دستگاه شما می توانید تست های لازم را به شکل های مختلفی انجام دهید. اینکه بخواهید بدانید میزان عمق زنی اکسترا پرو چقدر است و اینکه نحوه کار آن دستتان بیاد، می توانید در یک محیط آزمایشی برای خود چندین اسکن و نقطه زنی را انجام دهید.

تست اکسترا پرو می تواند با انواع فلزات آهن، طلا، نقره و … انجام شود. پیشنهاد می کنیم در یک محیط مناسب در صورت امکان فلز را دفن کنید تا تست عمق زنی فلزیاب به خوبی انجام شود. در صورت که مکان مناسبی ندارید می توانید این تست را روی سطح زمین انجام دهید.

کافیست یک سنگ جلو لوپ یا همان کویل دستگاه بگذارید، سپس در متراژهای مختلف انواع فلزات را به دستگاه نزدیک کنید و ببینید چگونه به آنها واکنش نشان میدهد.

همچنین برای مشاهده نمونه تصویر دستگاه و همچنین فیلم تست در محیط های واقعی اقدام به مشاهده فیلم های منتشر شده در یوتیوب و اینستاگرام کنید.

فلزیاب اکسترا 705

مدل قدیمی X TERRA PRO در اصل فلزیاب اکسترا 705 مینلب نام داشت که هم اکنون در لیست فروش شرکت سازنده وجود ندارد. این کمپانی برجسته با تولید محصولات جدید نسخه ها و مدل های قدیمی را از رده خارج می کند. هم اکنون تنها مدل های فلزیاب دست دوم اکسترا 705 در بازار موجود می باشد. تعداد مدل های صفر و کارنکرده بسیار کم هستند.

مجموعه فلزیاب باما نیز تنها نسخه جدید و پیشرفته تر را جهت فروش برای شما عزیزان موجود کرده است. ویژگی های بی نظیر آن سبب شده است تا ماینلب یک بازنگری و بروزرسانی روی آن انجام دهد. طرفداران اکسترا پرو از این بروزرسانی مدل جدید بسیار خوشحال هستند و از مدل جدیدترین آن استفاده می کنند.

نتیجه گیری

دستگاه فلزیاب اکسترا پرو به انگلیسی X-TERRA PRO Metal Detector در اصل یک گنج یاب و دفینه یاب حرفه ای است. مزایا و ویژگی های عالی این دستگاه سبب شده است به عنوان یک طلایاب پیشرفته در بین کاوشگران شناخته شود. اکسترا پرو پرفروش ترین دستگاه فلزیاب ماینلب محسوب می شود و برای اسکن انواع فلزات همچون طلا، آهن، آلیاژ، نقره، برنجه و سنگ های معدنی بسیار مناسب می باشد. برای خرید نقطه زن اکسترا نسخه اورجینال و اصلی استرالیا می توانید با شماره تلفن تماس مشاورین و کارشناسان شرکت فلزیاب باما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field