دستگاه فلزیاب sdc 2300

Minelab SDC 2300 Metal Detector

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

دستگاه فلزیاب اس دی سی SDC 2300 یک سیستم طلایاب ساخت شرکت Minelab استرالیا است که برای یافتن طلای و انواع فلزات طراحی شده است. نقطه زن ای دی سی 2300 از فناوری VLF استفاده می کند. فلزیاب باما به عنوان نماینده رسمی مینلب استرالیا در ایران دستگاه طلایاب SDC 2300 را با ارزن ترین قیمت برای شما همراهان عزیز موجود کرده است.

دستگاه اس دی سی 2300 یک فلزیاب کوچک و قوی می باشد. قابلیت تاشو و جمع شوندگی عالی آن این امکان میدهد به راحتی آن را داخل کوله پشتی قرار داده و با خود حمل کنید. در ادامه به بررسی ویژگی ها، مزایا و معایب، قیمت در ایران و قیمت جهانی، کاربردها و دیگر جزئیات آن خواهیم پرداخت.

دستگاه فلزیاب SDC 2300 ماینلب استرالیا

فلزیاب اس دی سی 2300 ماینلب یک دستگاه طلایاب قدرتمند و همه کاره است که برای استفاده در انواع شرایط زمین مناسب است. این دستگاه دارای قابلیت های پیشرفته و حرفه ای است که آن را به گزینه ای عالی برای کاوشگران طلا تبدیل می کند. با این حال، قیمت طلایاب اس دی سی دو هزار سیصد ممکن است برای برخی از کاوشگران یک مانع باشد.

به گفته شرکت ماینلب پلتفرم مکانیکی SDC 2300 با استانداردهای نظامی طراحی و آزمایش شده است. کارشناسان تحقیق و توسعه ما مواد باکیفیت بالا را انتخاب کرده اند و اطمینان حاصل کرده اند که محصول به راحتی قابل مانور و استفاده است.

به طور خلاصه SDC 2300 یک دستگاه طلایاب باکیفیت، مستحکم و قابل اعتماد است که برای استفاده در سخت ترین شرایط نیز مناسب است.

فلزیاب اس دی سی 2300 ماینلب استرالیا

فناوری MPF دستگاه اس دی سی 2300

فناوری MPF (Multi Period Fast) شامل سوئیچینگ بسیار سریع بین سیگنال های فرستنده (Tx) و گیرنده (Rx) تشخیص پالس القایی است. بنابراین، سیگنال فرستنده باقی مانده بسیار کمی در طول چرخه دریافت وجود دارد، که امکان تشخیص واضح و دقیق طلاهای بسیار کوچک را فراهم می کند

فناوری MPF یک فناوری پیشرفته است که به فلزیاب SDC 2300 اجازه می دهد تا طلاهای بسیار کوچک را در عمق های زیاد تشخیص دهد. این فناوری با سوئیچینگ بسیار سریع بین سیگنال های فرستنده و گیرنده کار می کند تا سیگنال فرستنده باقی مانده را در طول چرخه دریافت به حداقل برساند. این امر به دستگاه اجازه می دهد تا سیگنال های طلاهای بسیار کوچک را که ممکن است در غیر این صورت تحت تأثیر سیگنال فرستنده قرار گیرند، تشخیص دهد.

ویژگی های کلیدی طلایاب SDC 2300

فلزیاب اس دی سی 2300 ماینلب جزو یکی از شاهکارهای بی نظیر آنها می باشد. تکنولوژی و فناوری ساخت آن بسیار پیشرفته بوده و بازدهی فوق العاده بالایی دارد. بررسی مزایا و معایب، ویژگی ها و مشخصات فنی به شما این امکان را خواهد داد که برای خرید دستگاه فلزیاب و طلایاب بهترین دستگاه را برای کاوش و جستجوهای خود انتخاب کنید.

در ادامه قصد داریم به مهمترین ویژگی های SDC مدل 2300 شرکت استرالیایی بپردازیم.

اس دی سی 2300 فلزیاب کوچک و فشرده

یکی از ویژگی های بسیار خوبی این دستگاه سایز کوچک و همچنین قابلیت جمع شوندگی و تاشو شدن آن می باشد. تا اندازه قابل حمل کوچک، 8.5 اینچ (216 میلی متر) در 15.7 اینچ (400 میلی متر) جمع می شود. در چمدان دستی و اکثر کوله پشتی ها جای می گیرد.

SDC 2300 با قابلیت ضد آب

کاملاً قابل غوطه ور شدن تا عمق 10 فوت (3 متر) برای تشخیص بستر رودخانه ها و خطوط ساحلی، به شما امکان می دهد به راحتی از زمین به آب منتقل شوید. اگر در محل حفاری خود با آب مواجه شدید یا در جایی که آب وجود دارد می خواهید اسکن کنید، می توانید به راحتی تا عمق زیادی در زیر آب با این دستگاه ای دی سی ماینلب اسکن انجام دهید.

فلزیاب SDC 2300 مقاوم و بدون نیاز به مونتاژ

ساختمان درجه نظامی فلزیاب ای دی سی 2300 به این منظور است که دارای استاندارد های نظامی بوده و بسیار حرفه ای ساخته شده است. این دستگاه به صورت یکپارچه ساخته شده است که نیاز به هیچ کار اضافی از جانب شما برای متصل کردن آن نیست.

بسیاری از دستگاه های فلزیاب به صورت تکه تکه هستند و شما باید بعد از خرید و دریافت پکیج ، خودتان تکه ها را به هم وصل کنید. در حالی که اس دی سی 2300 نیاز به این کار را ندارد.

فلزیاب SDC 2300

اس دی سی 2300 برای کاوش در هر جایی

در مکان های صعب العبور و دور از دسترس به سرعت و کارآمد جستجو کنید تا آن ذخایر خوشه ای طلای گریزان را پیدا کنید. منظور از حرف مینلب این است که شما می توانید در هر مکانی به راحتی و بدون دردسر شروع به اسکن زیر زمین کرده و انواع فلزات همچون طلا، نقره، مفرغ و … را پیدا کنید.

میزان حساسیت دستگاه فلزیاب اس دی سی 2300

SDC 2300 به طلای ریز پراکنده در زمین های معدنی سنگین بسیار حساس است. این طلا اغلب توسط کاوشگران با آشکارسازهای VLF و PI به دلیل شرایط زمین دشوار و اندازه طلای ریز از دست می رود. اکنون می توانید طلای ریز نادیده گرفته شده در مناطق قبلاً جستجو شده را تشخیص دهید. این یافته های طلای کوچک می توانند راه را به تکه های جدید و ذخایر طلای بزرگتر نشان دهند.

نمایش اسکن زیر زمین به صورت بصری و صوتی

آشکارساز طلای SDC 2300 دارای نشانگرهای LED بصری و زنگ های صوتی برای شناسایی اندازه و نزدیکی هدف است. آشکارساز برای نشان دادن یک هدف کوچک یا عمیق، یک صدای آرام/کم تولید می کند، یا برای نشان دادن یک هدف بزرگ یا کم عمق، یک صدای بلند/بالا تولید می کند

فلزیاب کوچک ارزان و قوی اس دی سی 2300 ماینلب

مشخصات فنی دستگاه

در بالا سعی کردیم چند مورد از ویژگی های برجسته که در سایت اصلی شرکت ماینلب استرالیا به آنها اشاره شده است را برای شما توضیح دهیم. در این بخش نیز مشخصات فنی و جزئیات دستگاه را می توانید مشاهده کنید.

  • فناوری: VLF (فرکانس بسیار پایین)
  • فرکانس: 19 کیلوهرتز
  • حساسیت: 5 تا 99
  • عمق تشخیص: 10 فوت
  • نوع کویل: 8 اینچ مونوپل
  • قابلیت ضد آب: تا عمق 10 فوت
  • تغذیه: 4 باتری قلمی 1.2 ولت
  • وزن: 2.3 کیلوگرم
  • ابعاد: 8.5 اینچ × 15.7 اینچ
  • تشخیص طلای ریز و قطعات کوچک فلزات
  • استفاده در انواع شرایط زمین
  • قابلیت استفاده در زیر آب
  • طراحی جمع و جور و قابل حمل
  • قابلیت ضد آب تا عمق 10 فوت
  • حساسیت بالا به طلا
  • قابلیت تنظیم آسان
  • هدفون
  • قابلیت فشرده شدن و کوچک شده
  • سبک و حمل آسان
  • اسکن در انواع زمین ها
  • طراحی استاندارد و خوش دست
  • و …

قیمت فلزیاب اس دی سی 2300 اورجینال ماینلب

قیمت فلزیاب sdc 2300 ماینلب استرالیایی 100% اصلی و اورجینال

یکی از مهمترین موارد در زمان خرید فلزیاب مربوط به قیمت آن می باشد. همانطور که میدانید این محصولات از استرالیا وارد می شوند و بر اساس واحد پولی این کشور و همچنین واحد دلار برای ما هزینه دارد. وب سایت فلزیاب باما به عنوان نمایندگی فروش محصولات ماینلب در ایران قیمت فلزیاب SDC 2300 را به دلیل واردات و خرید مستقیم از ماینلب ارزن تر از سایر فروشگاه های خرید و فروش طلایاب و گنج یاب عرضه می کند.

جهت مشاهده لیست قیمت دستگاه فلزیاب در ایران و قیمت جهانی گنج یاب و طلایاب با واحد پولی تومان، دلار و یورو می توانید از صفحه قیمت سیستم های بازدید کنید. توچه داشته باشید که ما سعی داریم تمامی قیمت ها درج شده در جدول مربوطه را بروزرسانی کنیم. با این وجود برای اطمینان خاطر و اطلاع از افزایش یا کاهش قیمت ها با شماره تلفن تماس کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

فلزیاب ای دسی سی 2300 اصلی و اورجینال ماینلب جزو یکی از بهترین و پیشرفته ترین طلایاب های دنیا شناخته می شود. شعار اصلی این کمپانی برای این محصول خود “پیدا کردن همه طلا ها از ریز تا درشت” می باشد. بنابراین فلزیاب SDC 2300 یک طلایاب نقطه زن حرفه ای است که کاربرد زیاد در پیدا کردن گنج و دفینه های زیر زمین دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field