دستگاه فلزیاب OKM Gepard GPR 3D رادار نفوذ زمین جی پارد جی پی آر

دستگاه فلزیاب OKM Gepard GPR 3D رادار نفوذ زمین جی پارد جی پی آر

Georadar OKM Gepard GPR 3D Metal Detector

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

دستگاه فلزیاب OKM Gepard GPR 3D یک دستگاه رادار نفوذ زمین (GPR) است که برای تشخیص اجسام زیرزمینی مانند فلزات، گنج و دفینه، لوله‌ها، حفره‌ها، کابل‌ها، مجراها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها و فونداسیون‌ها استفاده می‌شود. گنج یاب حرفه ای جی پارد جی پی آر تصویری سه بعدی جزو فلزیاب های پیشرفته شرکت OKM می باشد. این دستگاه از یک سیستم انتقال همه‌ جانبه بدون محافظ استفاده می‌کند و قادر است تا عمق 40 متر به زیر زمین نفوذ کنید.

امروزه دستگاه GPR که مخفف Ground Penetrating Radar می باشد، جزو محبوب ترین و پیشرفته ترین اسکنر های تصویری و دستگاه های رادار نفوذ زمین می باشند که برای جستجوی گنج و دفینه، اتاقک ها، قبرها و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

1. دستگاه Gepard GPR 3D جی پارد جی پی آر

اولین سوالی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود این است که دقیقاً دستگاه Gepard GPR 3D چیست؟ به سادگی، این دستگاه یک فلزیاب پیشرفته است که با استفاده از فناوری GPR یا Ground Penetrating Radar عمقی تصویری از زیرزمین ایجاد می‌کند. این تصاویر به شما امکان می‌دهند تا اشیای مختلف زیرزمینی را تشخیص دهید، از جمله گنج و دفینه ها، لوله‌های آب، و حتی دیواره‌های قدیمی و سازه های زیر زمین که همگی به راحتی با گنج یاب جی پارد جی پی آر او کا ام آلمانی اصل قابل تشخیص هستند.

رادار (تشخیص و برد رادیویی) Gepard GPR 3D سیگنالی را به زمین ارسال می‌کند و منتظر بازتاب یا پژواک سیگنال برای تشخیص ناهنجاری‌های زیرسطحی است. در نهایت با اندازه گیری زمان ارسال و دریافت سیگنال موانع را تشخیص داده و از طریق صفحه نمایش به صورت دو بعدی و سه بعدی نمایش میدهد.

اسکنر سه بعدی gepard gpr 3d

2. فلزیاب Gepard GPR 3D چگونه کار می کند؟

چگونه دستگاه فلزیاب جی پارد جی پی آر تری دی جادویی عمقی تصویری از زیرزمین ایجاد می‌کند؟ فناوری GPR از امواج الکترومغناطیسی و رادیویی استفاده می‌کند که به عمق زیرزمین نفوذ می‌کنند و اطلاعاتی را در مورد تغییرات مختلف زیر زمین به ما می‌دهند. Gepard GPR 3D این اطلاعات را به تصاویری تبدیل می‌کند که ما می‌توانیم بر روی صفحه نمایش دستگاه ببینیم. این تصاویر به ما اجازه می‌دهند تا اشیاء و ساختارهای زیرزمینی را تشخیص دهیم.

فلزیاب و طلایاب رادار نفوذی زمینی Gepard از یک محدوده فرکانس انتقال چندگانه استفاده می کند که از 60 مگاهرتز تا 300 مگاهرتز شروع می شود که توسط آنتن های تلسکوپی قابل تنظیم انجام می شود. علاوه بر این، بسیاری از تنظیمات خودکار را برای بهینه‌ سازی بررسی‌ های زمینی شما بر روی انواع خاک خاص پشتیبانی می‌کند، که کار با دستگاه رادار زمینی Gepard را بسیار آسان می‌کند. شما فقط وضوح عمق خود را تنظیم کرده و نقشه برداری را شروع می کنید.

3. کاربردهای دستگاه اسکنر تصویری Gepard GPR 3D

دستگاه فلزیاب Gepard GPR 3D اصلی و اورجینال آلمانی ابزاری چندمنظوره است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه از سیستم های رادار نفوذ زمین همچون دستگاه نقطه زن جی پارد جی پی آر تری دی او کا ام در زمینه های مختلفی که شامل کارهای شخصی و دولتی می شود استفاده می کنند. همچنین در بسیاری از زمینه های مهندسی ، معماری، تاسیسات، کشاورزی، معدن شناسی، باستان شناسی و … استفاده زیادی از گنج یاب جی پارد جی پی آر او کا ام می شود.

3.1 اسکنر گنج و دفینه جی پارد جی پی آر سه بعدی

یکی از مهمترین کاربردهای استفاده از دستگاه های GPR همچون گنج یاب نقطه زن Gepard gpr 3d آلمان برای پیدا کردن گنج و دفینه است. علاوه بر اینکه عمق زیادی را اسکن می کند و همچنین می تواند به راحتی محیط بزرگ را برای شما اسکن کند همانند یک دستگاه نقطه زن حرفه ای عمل می کند که نقطه هدف را به شما به صورت تصویر دو بعدی و سه بعدی نمایش می دهد. برای اسکن زیر زمین جهت پیدا کردن فلزان گرانبها همون طلا، نقره، مفرغ، طلای طبیعی، برنجه، آهن و … می توانید از این سیستم پیشرفته استفاده کنید.

3.2 اسکن لوله ها و آب های زیر زمین با سیستم OKM Gepard

یکی دیگر از کاربردهای رایج از سیستم جی پارد او کا ام پیدا کردن لوله ها و آب های زیر زمین است. گروه های مهندسی مختلف برای پیدا کردن لوله های فاضلاب، نشتی ها، محل عبور لوله های مختلف از دستگاه های GPR رادار نفوذ زمینی استفاده می کنند. این سیستم به راحتی قادر به تشخیص این موارد هستند و مهندسین در گروه های مختلف می توانند در سریع ترین زمان ممکن زیر زمین را برای تمامی موارد نام برده شده اسکن کنند.

فلزیاب تصویری Gepard GPR 3D

3.3 بررسی و اسکن سازه ها و ساختارهای زیر زمین

اسکن زیر زمین به منظور پیدا کردن شهرها و روستاهای پنهان شده در زیر زمین، سازه ها و فونداسیون های مختلف به راحتی با سیستم فلزیاب نقطه زن Gepard GPR 3D امکان پذیر است. ما برای درک کلی این مدل کاربرد دستگاه جی پارد سعی داریم کلمات کلی همچون سازه های زیر زمین را برای شما نام ببریم. بنابراین لازم است بدانید که هر گونه محل هایی که در زیر زمین ساخته شده است را می توان با اسکنر سه بعدی جی پارد او کا ام آلمان اسکن کرده و به صورت تصویری نمای آنها را مشاهده کرد.

3.4 اسکن تصویری سیم های زیر زمین با Gepard

کاربرد رایج دیگر دستگاه جی پارد جی پی آر به منظور پیدا کردن سیم کشی های زیر زمین می باشد. همچنین برای تشخیص کابل ها برق، کابل ها مختلف که با اهداف مختلفی در زیر زمین دفن شده اند به راحتی با دستگاه طلایاب Gepard قابل تشخیص هستند. بنابراین اگر به منظور پیدا کردن کابل های برق، سیم کشی های تلفنی زیر زمین قصد خرید فلزیاب تصویری Gepard GPR 3D را دارید ، تصمیم درستی گرفته اید.

3.5 استفاده از جی پارد جی پی آر به عنوان معدن یاب

امروزه در زمینه معدن شناسی و معدن یابی مهندسان مختلفی از دستگاه های GPR رادار نفوذ زمینی استفاده می کنند. قدرت نفوذ به عمق های زیاد یکی از مزایای بسیار خوب سیستم های جی پی آر می باشد که نیاز اصلی مهندسان به عنوان معدن یاب را برطرف می کنند. همچنین با استفاده از این سیستم اسکنر تصویری رادار نفوذ زمینی می توان به راحتی مواد معدنی و سنگ های گرانبها را که در زیر زمین هستند اسکن و پیدا کرد.

3.6 فلزیاب Gepard GPR 3D ابزاری حرفه ای برای باستان شناسان

کسانی که به عنوان باستان شناس در دنیا فعالیت دارند علاقه زیادی به کاوش و دستیابی به تاریخ گذشتگان دارند. وجود یک سیستم پیشرفته برای اسکن اعماق زمین یکی از اصلی ترین نیازهای این گروه از افراد می باشد. بنابراین یک سیستم GPR که بتواند به راحتی در زمین نفوذ کرده و دنیای پنهان زیر زمین را برای این مهندسان آشار کند جزو ابزارهای اصلی برای آنها محسوب می شود.

فلزیاب رادار نفوذ زمینی جی پارد جی پی آر او کا ام

4. قیمت دستگاه فلزیاب Gepard GPR 3D اصل آلمان

اکثر شرکت هایی که در زمینه تولید دستگاه های Ground Penetrating Radar فعالیت دارند، قیمت زیادی برای سیستم های خود در نظر گرفته اند. در این میان شرکت okm سعی کرده است یک فلزیاب و گنج یاب GPR پیشرفته و حرفه ای را با قیمت مناسبی به علاقمندان معرفی کند. در حال حاضر سایت اصلی او کا ام قیمت رادار نفوذ زمین Gepard را با ارز ها دلار، لیر، درهم و یورو مشخص کرده است. البته باید بگوییم که هزینه های حمل و نقل، سفارشی سازی پکیج خریداری شده و هزینه مالیات به صورت جداگانه توسط او کا ام دریافت می شود.

قیمت فلزیاب حرفه ای در ایران شامل تمامی محصولات شرکت OKM را در جدول مخصوص تعرفه ها برای شما عزیزان قرار داده ایم. می توانید از طریق لینک مشخص شده وارد صفحه لیست قیمت دستگاه فلزیاب جی پارد جی پی آر سه بعدی و دو بعدی شده، و هزینه کلی خرید فلزیاب GPR را مشاهده کنید.

5. ویژگی های اصلی رادار نفوذ زمین Gepard 3D

بررسی ویژگی ها می تواند مزایا و معایب اصلی دستگاه جی پارد او کا ام را مشخص کند. توجه داشته باشید که دستگاه اصلی جی پارد OKM آلمانی یک سیستم چند منظوره و قدرتمند است که ویژگی های بی نظیری دارد. بنابراین حتما از مراکز معتبر و نماینده اصلی او کا ام خرید کنید تا مشکلی از نظر اصل و اورجینال بودن برایتان پیش نیاید. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های اصلی و مهم دستگاه اسکنر سه بعدی جی پارد تری دی او کا ام بپردازیم

  • واحد کنترل
    • ابعاد (H x W x D): 450 x 260 x 130 میلی‌متر
    • وزن: حدود 1.6 کیلوگرم
    • ولتاژ ورودی (حداکثر): 8.4 ولت DC / 1.0 آمپر
    • دمای کار: –20°C – 55°C
    • دمای ذخیره‌سازی: –25°C – 60°C
    • ضد آب: خیر
    • زمان کار: حدود 4 ساعت
    • رطوبت هوا: 5% – 70%
    • بازخورد: صوتی، بصری
    • نوع حفاظت: IP 20
    • فناوری انتقال داده: WiFi، 2.4 گیگاهرتز
    • محدوده فرکانس انتقال: 60 – 300 مگاهرتز
    • تنظیمات زمان‌بندی/نمونه‌گیری: 4 سطح
    • اندازه‌گیری‌های چرخه کامل: 9 در هر ثانیه
  • میله تلسکوپی
    • ابعاد (H x W x D): 70 x 60 x 590–1630 میلی‌متر
    • وزن: 0.80 کیلوگرم
    • دمای کار: –20°C – 55°C
    • دمای ذخیره‌سازی: –25°C – 60°C
    • ضد آب: خیر
    • رطوبت هوا: 5% – 70%
    • نوع حفاظت: IP 20
    • باتری داخلی: 7.26 ولت / 2600 میلی‌آمپر ساعت
  • آنتن مثلثی (بدون محافظ)
    • ابعاد (H x W x D): 1010 x 330 x 50 میلی‌متر
    • وزن: 1.50 کیلوگرم
    • دمای کار: –20°C – 55°C
    • دمای ذخیره‌سازی: –25°C – 60°C
    • ضد آب: خیر
    • رطوبت هوا: 5% – 70%
    • نوع حفاظت: IP 20

اسکنر سه بعدی جی پارد او کا ام آلمان

6. پکیج اسکنر نقطه زن OKM Gepard GPR 3D

در این بخش جدول اقلام همراه با دستگاه جی پارد را برای شما مشخص کرده ایم. این جدول دقیقا در سایت اصلی او کا ام وجود دارد که اقدام به ترجمه آن کرده تا شما عزیزان در رابطه با دستگاه اصلی و لوازم جانبی همراه آن اطلاعات لازم را داشته باشید. همچنین در زمان خرید فلزیاب جی پارد جی پی آر اصلی و اورجینال آلمان می توانید از کارشناسان فلزیاب باما سوالات لازم در رابطه با اقلام همراه پکیج را بپرسید.

1x واحد کنترل
1x تب لت اندروید
2x شفت تلسکوپی
1x ارسال آنتن برای Gepard GPR 3D
1x دریافت آنتن برای Gepard GPR 3D
1x درایو فلش USB با OKM Visualizer 3D Studio Professional Edition
1x هدفون بلوتوث شامل کابل شارژ
1x شارژر با کابل شارژ
1x آداپتور
1x قاب محافظ ضد آب و مقاوم در برابر ضربه
1x آموزش راه اندازی سریع
اختیاری نوت بوک ویندوز از قبل پیکربندی شده

7. نتیجه گیری

دستگاه فلزیاب Gepard GPR 3D اصلی ساخت شرکت OKM آلمان یک اسکنر تصویری سه بعدی Ground Penetrating Radar (رادار نفوذ زمینی) است که جزو قدرتمندترین دستگاه های اسکن زیر زمین شناخته می شود. ویژگی ها و کاربرد های عالی گنج یاب و دفینه یاب جی پارد جی پی آر او کا ام و همچنین استفاده چند منظوره و عمق اسکن زیاد سبب شده است به یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های GPR در دنیا شناخته شود که توسط نماینده شرکت okm در ایران یعنی شرکت فلزیاب باما به فروش میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field