دستگاه فلزیاب سی تی ایکس CTX 3030 اصلی و اورجینال ماینلب استرالیا با قیمت نمایندگی ایران

CTX 3030 metal detector review

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

دستگاه فلزیاب سی تی ایکس CTX 3030 یک دستگاه طلایاب چند فرکانسی با قابلیت‌های پیشرفته است که توسط شرکت Minelab استرالیا تولید شده است. دستگاه CTX 3030 برای کاربران مبتدی، حرفه‌ای و نیمه‌ حرفه‌ ای طراحی شده است. این فلزیاب برای جستجو و یافتن انواع فلزات، از جمله طلا، نقره، مس، آهن و غیره بسیار مناسب است.

دستگاه سی تی ایکس 3030 شرکت ماینلب با هدف تبدیل شدن به یک دستگاه فلزیاب حرفه ای تولید شده است. افراد زیادی در دنیا و حتی در ایران از این محصول اصلی ماینلب برای جستجوی گنج و دفینه های دفن شده در زیر خاک استفاده می کنند.

1. معرفی فلزیاب سی تی ایکس 3030

دستگاه فلزیاب CTX 3030 ماینلب استرالیا

در این بخش، به معرفی اجمالی دستگاه فلزیاب CTX 3030 Minelab می‌پردازیم. این دستگاه با قابلیت‌های منحصر به فرد، از جمله توانایی تشخیص انواع مختلف فلزات و قابلیت اسکن در عمق های زیاد زمین، توانسته است طرفداران زیادی را در بازار جهانی به سمت خود جذب کند. فلزیاب سی تی ایکس سی سی جزو یکی از بهترین محصولات ماین لب محسوب می شود که استفاده از آن هم بسیار آسان است. در ادامه به بررسی قابلیت ها، ویژگی ها، مزایای و معایت، قیمت دستگاه، ارزش خرید و … خواهیم پرداخت.

1.1 تست نقطه زن سی تی ایکس 300

در دنیای امروزی، جستجوی گنج‌ و دفینه های زیر زمینی که برای سال های طولانی می باشند یکی از پرطرفدارترین کارها برای کاوشگران و جستجوگران گنج می باشد. دستگاه‌ های فلزیاب با امکانات پیشرفته‌ای که شرکت Minelab ارائه میدهد جزو محبوب ترین ها بین کاوشگران و اپراتور های مختلف محسوب می شوند. شما با استفاده از این فلزیاب پیشرفته می توانید انواع فلزات ارزشمند مانند سکه‌ های باستانی، جواهرات، لوله های زیر زمینی ، گنج ها و دفینه های دوره های مختلف گذشته و … را اسکن و پیدا کنید. در این مقاله، به بررسی یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های فلزیاب، یعنی CTX 3030 Minelab، می‌پردازیم.

تا کنون انواع تست های مختلف روی این سیستم صورت گرفته است. فیلم های آموزش کار با دستگاه و فیلم تست در سطح وب موجود می باشد که تاییدیه ای بر حرفه ای و پیشرفته بودن سی تی ایکس می باشد.

2. ویژگی‌های فلزیاب CTX 3030

همیشه افراد سعی دارند ابتدا ویژگی دستگاه های فلزیاب و طلایاب را بررسی کنند. در این بخش از مقاله بررسی دستگاه سی تی ایکس به ویژگی های اصلی و برجسته دستگاه CTX 3030 Minelab پرداخته می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش LCD با رزولوشن بالا، قابلیت ضبط داده‌ها، و حساسیت به فلزات اشاره کرد. مثل همیشه در ادامه ویژگی های عالی را برای شما لیست می کنیم که به راحتی جزئیات کامل این دستگاه حرفه ای ماین لب را بدانید.

2.1 مشخصات فلزیاب سی تی ایکس 3030 اصل استرالیایی

  • چند فرکانسی بودن: فلزیاب سی تی ایکس از چهار فرکانس 1.5، 5، 10 و 45 کیلوهرتز استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد انواع فلزات را با دقت بیشتری تشخیص دهد.
  • تشخیص هدف با دقت بالا: CTX 3030 از تکنولوژی و فناوری Smartfind 2 برای تشخیص با دقت بالای هدف استفاده می‌کند. این تکنولوژی به اپراتور و استفاده کنندگان این دستگاه این امکان را می‌دهد تا مشخصات آهنی (Fe) و هدایت‌پذیری (Co) هدف را مشاهده کند.
  • قابلیت ضد آب بودن: طلایاب CTX 3030 تا عمق 3 متر ضد آب است و می‌توان از آن برای جستجو در آب نیز استفاده کرد. با این ویژگی می توانید در مدت زمان مشخص شده در زیر آب کاوش کنید.
  • GPS داخلی: دستگاه سی تی ایکس 3030 دارای GPS داخلی می باشد که به شما امکان می‌دهد بتوانید به راحتی موقعیت مکانی خود را ثبت کند.
  • قابلیت اتصال به هدفون بی‌سیم: فلزیاب CTX 3030 قابلیت اتصال به هدفون بی‌سیم را دارد که استفاده از دستگاه را راحت‌تر می‌کند. با استفاده از هدفون قادر خواهید بود از طریق صداهای تولید شده مهارت خود را در استفاده از آن افزایش دهید.

فلزیاب CTX 3030 از فناوری‌های پیشرفته زیر بهره می‌برد:

  • FBS 2: این فناوری با استفاده از چهار فرکانس مجزا، امکان شناسایی دقیق‌تر فلزات را فراهم می‌کند.
  • Smartfind 2: این فناوری با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، امکان تفکیک بهتر فلزات را فراهم می‌کند.
  • GPSi: این فناوری با استفاده از GPS، امکان ثبت موقعیت دقیق اهداف شناسایی شده را فراهم می‌کند.
  • Wi-Stream: این فناوری امکان انتقال اطلاعات شناسایی شده به دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌کند.

2.2 فرکانس / انتقال

فلزیاب CTX 3030 از فرکانس‌های چندگانه فرکانس 1.5، 5، 10 و 45 کیلوهرتز استفاده می‌کند. این امر امکان شناسایی انواع فلزات با دقت بالا را فراهم می‌کند.

2.3 کویل

لازم است بدانید که دستگاه CTX با یک لوپ یا کویل هوشمند 11 اینچی ضد آب عرضه می‌شود. این کویل امکان شناسایی فلزات در عمق های بالا را فراهم می کند.

2.4 خروجی صوتی

فلزیاب CTX 3030 دارای بلندگو داخلی و خروجی هدفون است. این امر امکان شنیدن صدای شناسایی اهداف را فراهم می‌کند. با استفاده از اتصال دستگاه به هدفون صداهای خروجی شنیده می شود و اگر اپراتور حرفه ای باشید از روی صدا حتی می توانید فلزات را تفکیک کنید.

2.5 نمایشگر

طلایاب CTX 3030 دارای یک نمایشگر LCD رنگی کامل با نور پس زمینه است. این نمایشگر امکان مشاهده اطلاعات شناسایی شده را به راحتی فراهم می‌کند. جزئیات اسکن خود را می توانید در صفحه نمایش دستگاه به راحتی مشاهده کنید.

2.6 دیگر مشخصات

  • حافظه: تنظیمات دستگاه هنگام شناسایی به طور خودکار ذخیره می‌شوند.
  • حالت‌های تشخیص: نقطه زن CTX 3030 دارای 10 حالت تشخیص کاملاً قابل تنظیم است.
  • تفکیک: CTX 3030 امکان تفکیک آهنی و رسانایی فلزات را فراهم می‌کند.

3. قیمت دستگاه فلزیاب CTX 3030 اصلی و اورجینال

قیمت فلزیاب سی تی ایکس 3030 اصل استرالیا در ایران با واحد دلار محاسبه می شود. برای اطلاع از اینکه قیمت دستگاه CTX 3030 چقدر است می توانید از طریق صفحه لیست قیمت فلزیاب به روز تمامی دستگاه های موجود در سایت که لینک آن برای شما قرار داده شده است اقدام کنید.

اگر ویژگی ها و مزایای طلایاب سی تی ایکس سی سی را مطالعه کنید بی شک متوجه ارزش واقعی آن خواهید شد. به طور کلی می توان این سیستم گنج یاب و نقطه زن پیشرفته ماینلب را به عنوان یکی از بهترین فلزیاب های مینلب دانست.

شما عزیزان برای دسترسی به قیمت فلزیاب های این شرکت می توانید از طریق لینک معرفی شده اقدام کنید.

4. آموزش کار با دستگاه فلزیاب CTX 3030 ماینلب

قیمت دستگاه CTX 3030 ماینلب

 

آموزش و راهنمای استفاده از دستگاه CTX 3030 یکی از مواردی که از بعد از خرید باید به آن توجه لازم را داشته باشید. ابتدا لازم است بگوییم که دستگاه طلایاب سی تی ایکس 3030 دارای دفترچه راهنمای فارسی اختصاصی شرکت فلزیاب باما می باشد. بنابراین از این نظر خیالتان راحت باشد که راهنمای فارسی همراه دستگاه بعد از خرید برای شما ارسال می شود. در رابطه با نحوه کار با دستگاه هم باید بدانید که بعد از فراگیری اطلاعات داخل دفترچه راهنما، به صورت آزمایشی چندین اسکن از جاهای مختلف انجام دهید.

بعد از انجام چندین اسکن و یادگیری کامل نحوه اسکن کردن زیر زمین با فلزیاب سی تی ایکس ماینلب ، متوجه این موضوع می شود که لازم است برای برخی مناطق به شکل های مختلف اسکن انجام دهید. بنابراین علاوه بر توضیحات لازم توسط مشاورین ما، کسب تجربه کار با دستگاه لازم می باشد.

5. مزایا و معایب طلایاب Ctx 3030 ماینلب

مزایا و معایب دستگاه CTX 3030 Minelab یکی از مهمترین مواردی است که در ابتدا قبل از خرید دستگاه بسیاری از افراد اقدام به بررسی آن می کنند . به طور کلی هر دستگاهی دارای مزایا و معایب خاصی می باشد. همانطور که میدانید مجموعه فلزیاب باما همیشه برای همه محصولات مزایای آنها را بیان می کند و معایب آن را به عهده استفاده کنندگان می گذارد تا صادقانه نظرات خودشان را درباره آن بیان کنند.

در اینجا برخی از مزایا و معایب دستگاه فلزیاب CTX 3030 را می توانید مطالعه کنید.

  • دارای عملکرد بالا
  • قابلیت‌های پیشرفته تشخیص انواع فلزات
  • چند فرکانسی بودن
  • تشخیص هدف با دقت بالا
  • قابلیت ضد آب بودن
  • دارای GPS داخلی
  • قابلیت اتصال به هدفون بی‌سیم

فلزیاب ctx 3030

6. مقایسه دستگاه CTX 3030 با سایر دستگاه های فلزیاب

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید دستگاه فلزیاب یا طلایاب و حتی نقطه زن های پیشرفته را با هم مقایسه و مورد بررسی قرار دهید، ما در این قسمت سعی داریم جزئیات مختصری در رابط با مقایسه دستگاه خدمت شما بیان کنیم. بسیاری از کاربران این سوال را از ما میپرسند که آیا فلان دستگاه شرکت فلان خوب است یا اینکه کدام بهتر است و گاهی سوال می کنند کدام یکی بهترین نتیجه را به همراه دارد. شما می توانید به راحتی ویژگیها، مزایا، قیمت دستگاه فلزیاب CTX 3030 اصلی ماینلب، معایب و … را با سایر دستگاه‌های فلزیاب دنیا مقایسه کنید.

تنها نکته مهم که در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم، اگر از قبل با فلزیاب باما آشنا شده باشید میدانید که فقط بهترین دستگاه های فلزیاب، طلایاب، اسکنر، ردیاب و … را در سایت معرفی می کند. هم اکنون در بازار جهانی انواع مدل دستگاه ها وجود دارند که هیچکدام در سایت ما معرفی نشده اند. البته این به این منظور نیست که آنها کارایی ندارند، ما طبق بررسی ها و تجربیات کاربران که نتایج بیشتری توانسته اند بگیرند، دستگاه های مختلف را در سایت موجود می کنیم.

7. نتیجه‌گیری

فلزیاب سی تی ایکس 3030 به انگلیسی CTX 3030 ماینلب استرالیا مدل اصلی و اورجینال یک دستگاه فلزیاب پیشرفته و بسیار کارآمد است که امکان شناسایی انواع فلزات، گنج و دفینه با دقت بالا و عمق زیاد را فراهم می‌کند. دستگاه CTX 3030 Minelab یک ابزار حیاتی برای شکارچیان گنج‌ است و می‌تواند به شما کمک کند تا دنیای مخفی و زیرزمینی را اسکن و کاوش کنید. ما در این مقاله به بررسی دستگاه سی تی ایکس سی سی پرداختیم. این دستگاه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی نظیری که دارد به عنوان یک دستگاه حرفه ای جهت خرید فلزیاب در بین کاوشگران، باستان شناسان، معدن شناسان و … شناخته شده است. اگر به دنبال یافتن دفینه، گنج، اتاقک، قبر، تونل و … هستید، این دستگاه یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای همه افراد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field