دستگاه فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000 ماینلب استرالیا با قیمت

دستگاه فلزیاب جی پی ایکس 5000 ماینلب استرالیا اورجینال و اصلی در نمایندگی ایران با ارزان ترین قیمت gpx 5000

Minelab GPX 5000 metal detector Review

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

فلزیاب GPX 5000 ماینلب یکی از بهترین دستگاه های طلایاب و گنج یاب در دنیا می باشد. دستگاه طلایاب جی پی ایکس 5000 minelab اورجینال و اصلی استرالیایی به عنوان یک ابزار قدرتمند در بین جستجوگران و کاوشگران شناخته می شود که دارای قدرت تشخیص بی نظیری می باشد. بی شک اگر در زمینه دستگاه و سیستم های گنج یاب و دفینه اطلاعات داشته باشید برای یکبار هم شده نام فلزیاب جی پی 5000 را شنیده اید.

فلزیاب GPX 5000 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های گنج یاب طلا و فلزات در زمین های مختلف می باشد. این دستگاه توسط شرکت ماینلب استرالیا تولید شده و به عنوان یکی از بهترین فلزیاب‌ ها در جهان و ایران شناخته می‌شود.

دستگاه فلزیاب GPX 5000 اصلی استرالیا

قیمت فلزیاب جی پی 5000

دستگاه فلزیاب GPX 5000 ماینلب (ماین لب) با استفاده از تکنولوژی مدولاسیون پالسی و سیگنال‌ های الکترومغناطیسی به تشخیص و شناسایی انواع فلزات اعم از طلا، نقره، برنج، آهن، و غیره می‌پردازد. این دستگاه توانایی تفکیک معدن‌های فلزی از سنگ‌ها و ترکیبات طبیعی را داراست و به کاوشگران گنج و معدن شناسان کمک می‌کند تا به طلا و فلزات ارزشمند دیگر در انواع خاک دست پیدا کنند.

طلایاب جی پی GPX 5000 دارای تنظیمات مختلفی برای تطبیق با شرایط مختلف زمینی است و به شما امکان تنظیم دقیق پارامتر های دستگاه را می‌دهد. این دستگاه با قابلیت‌های حساسیت بالا و عمق‌ یابی عالی، یکی از انتخاب‌ های محبوب برای جستجو گران و کاوشگران حرفه‌ ای در حوزه جستجوی فلزات ارزشمند است.

کاربرد های اصلی فلزیاب جی پی ایکس 5000

فلزیاب جی پی 5000 ماینلب اصلی

بی شک به عنوان یک کاوشگر میدانید که اکثر دستگاه های فلزیاب خوب با هدف خاصی تولید می شوند. یعنی شرکت های تولید کننده همچون شرکت Minelab (ماین لب استرالیا) همیشه سعی کرده است دستگاه های خود را بر اساس امکانات و قابلیت هایی که دارد از هم جدا کند. از این رو هدف اصلی و کاربرد نهایی تولید دستگاه جی پی ایکس 5000 شامل موارد زیر می شود:

  1. پیدا کردن طلا: جواهرات، نقره‌ و کشف طلا از مهمترین کاربردهای Minelab GPX 5000 است. این دستگاه به کاوشگران و جویندگان طلا کمک می‌کند تا طلاهای کوچک و بزرگ را در زمین‌های باستانی، معدنی یا رودخانه‌ ها پیدا کنند.
  2. عملکرد به صورت معدن یاب: در صنعت معدن‌ شناسی و پیدا کردن معدن، GPX 5000 به شناسایی و استخراج معدن‌ های فلزی از توده‌ های سنگی کمک می‌کند. این کاربرد از اهمیت اقتصادی بسیاری برخوردار است.
  3. کشف گنجینه‌ های مخفی: افراد کاوشگر و شکارچیان گنجینه از این دستگاه استفاده می‌کنند تا گنجینه‌های مخفی و باستانی را در جاهای مختلف پیدا کنند. در ایران بسیار از افرادی که در به دنبال گنج و دفینه های ارزشمند هستند توانسته اند با دستگاه فلزیاب جی پی 5000 نتایج بی نظیری داشته باشند.

قیمت فلزیاب GPX 5000 اصلی در ایران و خارج

قیمت دستگاه فلزیاب جی پی ایکس 5000 اصلی استرالیایی

مهمترین نکته در هنگام خرید دستگاه قیمت آن می باشد. بنابراین لازم دانستیم در اینجا نکاتی در رابطه با قیمت فلزیاب gpx 5000 خدمت شما بیان کنیم. مهمترین موردی که باید بدانید ، این دستگاه نسبت به عملکرد بی نظیری که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. البته با وجود اینکه قیمت با ارز دلار محاسبه می شود در کشور ایران بر اساس نرخ دلار کمی هزینه برای افراد مختلف ممکن است زیاد باشد. اما با این وجود در مقایسه با قیمت بسیاری از دستگاه های دیگر مشاهده خواهید کرد قیمت آن بسیار مناسب و عالی است.

جهت مشاهده قیمت فلزیاب شرکت های مختلف دنیا می توانید از طریق لینک مشخص شده اقدام کنید. توجه داشته باشید شما می توانید در جدول قیمت با استفاده از ابزار جستجوی قرار داده شده نام دستگاه مد نظر خود را جستجو کنید.

اگر شما جای خوبی برای اسکن با دستگاه جی پی ایکس 5000 داشته باشید، بی شک با یکبار اسکن می توان بار خوبی به دست آورده و هزینه آن به راحتی برای شما باز خواهد گشت. در رابطه با اینکه در حال حاضر قیمت روز دستگاه فلزیاب جی پی ایکس پنج هزار شرکت ماینلب چقدر است می توانید به صفحه قیمت دستگاه مراجعه کرده و نرخ های مربوط به دستگاه های شرکت Minelab را مشاهده کنید.

مشخصات فنی فلزیاب GPX 5000

دستگاه فلزیاب GPX 5000 اورجینال استرالیا

بی شک شما هم به عنوان یک فرد حرفه ای تمایل دارید ابتدا مشخصات کامل دستگاه جی پی ایکس 5000 را بدانید. در این بخش از سایت فلزیاب باما قصد داریم به صورت جزئی و کامل اطلاعات مربوط به مشخصات این دستگاه گنج یاب حرفه ای را در اختیار شما قرار دهیم.

  • کاربرد: اسکنر طلا و انواع فلزات دیگر در عمق زیاد و کم
  • فناوری: MPS، DVT و SETA
  • فرکانس / انتقال: القا پالس دو سطح، پیشرفته
  • کویل (استاندارد): 11 دور Double-D به علاوه 15 x 12 اینچ مونولوپ
  • خروجی صوتی: دارای جک هدفون / بلندگو 6.35 میلی متر (1/4)
  • هدفون: هدفون Koss 100 اهم
  • نوع صفحه نمایش: پیکسل 64 *128 *128 ، بازتابنده با نور پس زمینه سفید
  • نور پس زمینه: دارای زمانبندی اتوماتیک برای خاموشی
  • نوع اتصال: دارای اتصال USB
  • حافظه: دارای حافظه برای ذخیره کردن تنظیمات سفارشی دستگاه و نگهداری تنظیمات تا زمان تنظیم مجدد.
  • تنظیمات پیش فرض: دارای تنظیمات پیش فرض در حافظه و قابلیت ریست کردن تنظیمات

مزایای دستگاه فلزیاب جی پی ایکس 5000

همیشه بیشتر افراد به دنبال بررسی مزایا و معایب دستگاه فلزیاب gpx 5000 ماینلب هستند. یعنی بیشتر دوستان سعی دارند ابتدا مزایا و سپس معایب هر دستگاه را بررسی کنند. در نهایت آنها سعی دارند اقدام به مقایسه دستگاه های با یکدیگر کنند. برای مثال برخی افراد سعی دارند ویژگی ها، مزایای و معایب و سپس اقدام به مقایسه gps 5000 با دستگاه فلزیاب GPX 4500 ماینلب می کنند. با این وجود ما سعی کرده این در این بخش مزایای مربوط به این دستگاه را خدمت شما معرفی کنیم که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • عمق زنی بالا: این دستگاه می‌تواند طلا و فلزات مختلف را تا عمق 3 متر تشخیص دهد.
  • حساسیت و دقت بالا: این دستگاه می‌تواند انواع طلا و، فلز آهن، نقره، مفرغ، مس، برنجه و … را با دقت بالایی تشخیص دهد و از اشتباهات جلوگیری کند.
  • سازگاری با انواع خاک: جی پی ایکس مدل 5000 minelab می‌تواند در انواع خاک از جمله خاک شهرهای مختلف ایران به خوبی کار کند.
  • استفاده و کاربری آسان: دستگاه gpx 5000 دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی است که هر کسی می تواند به راحتی با آن کار کند.

GPX 5000 metal detector (original version)

GPX 5000 metal detector is one of the products of Minelab Australia, which is designed to scan all types of land. Using this treasure finder, you can find underground targets such as gold, silver, iron, etc. Currently, GPX 5000 is one of the best and most advanced metal detectors in the world, which is used by professional explorers.

نتیجه گیری

دستگاه فلزیاب GPX 5000 جی پی ایکس پنج هزار جزو یکی از بهترین و حرفه ای ترین دستگاه های طلایاب و فلزیاب هست که می توان برای اسکن زیر زمین جهت کشف فلزات دفن شده مورد استفاده قرار گیرد. طبق بازدهی عالی و تجربیات بسیاری از دوستان در تمامی مناطق ایران می توان از این دستگاه به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جی پی می توانید با شماره تماس های درج شده در صفحه تماس با کارشناسان شرکت فلزیاب باما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field