دستگاه فلزیاب Lorenz Z2 نقطه زن لورنز Z2 آلمان + قیمت جهانی

دستگاه فلزیاب Lorenz Deepmax Z2 نقطه زن لورنز

Lorenz Deepmax Z2 metal detector Review & Price

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz z2 یک فلزیاب نقطه زن پالسی محصول شرکت لورنز دیپ مکس آلمان است. گنج یاب زد 2 از فناوری های پیشرفته ای برای تشخیص طلا و فلزات در عمق های مختلف استفاده می کند. دستگاه نقطه زن Lorenz Deepmax Z2 یکی از جدیدترین محصولات شرکت لورنز آلمانی است که یکی از محبوب ترین و بهترین دستگاه ها در بین کاوشگران محسوب می شود.

دستگاه لورنز Lorenz z2 یکی از تجهیزات پیشرفته در زمینه‌ی یافتن اشیای فلزی در زیر زمین است. زد 2 با استفاده از فناوری‌های نوین و دقیق، به کشف انواع مختلف فلزات در زیر زمین مانند گنجینه‌ها، طلا، نقره، و آثار باستانی کمک می‌کند. در این مقاله، به بررسی و شرح دستگاه فلزیاب Lorenz z2 خواهیم پرداخت. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با این دستگاه نقطه زن حرفه ای و پیشرفته آشنا شوید و به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی دستگاه لورنز زد 2 | Lorenz z2

فلزیاب لورنز زد 2 اصل آلمانی با قیمت جهانی

در این بخش، به جزئیات عملکرد دستگاه لورنز Lorenz z2 خواهیم پرداخت. این دستگاه چگونه اشیای فلزی و طلا های زیر زمین را تشخیص می‌دهد و نحوه‌ی عملکرد آن چگونه است. همانطور که گفته شد جزو جدید ترین محصولات شرکت آلمانی لورنز می باشد که تمام سعی خود را کرده بهترین نوع دستگاه در زمینه اسکن زیر زمین و نقطه زن را به بازار جهانی ارائه دهد.

در حال حاضر بسیار از جستجوگران و شکارچیان گنج و دفینه از فلزیاب و طلایاب نقطه زن Z2 لورنز استفاده می کنند و از نتیجه آن بسیار راضی هستند. اگر شما هم دنبال یک فلزیاب پالسی نقطه زن همه کار هستید با بررسی ویژگی ها، مزایای و معایب این دستگاه حرفه ای بی شک تصمیم به خرید آن خواهید گرفت.

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه گنج یاب زد 2

ویژگی ها و مشخصات فنی فلزیاب لورنز زد 2

دستگاه لورنز Lorenz z2 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر دستگاه‌های فلزیاب متمایز می‌کند. در این بخش به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. نقطه زن زد 2 آلمان سعی دارد به عنوان بهترین دستگاه برای کاوشگران باشد. از این رو شرکت لورنز دیپ مکس سعی کرده است بهترین تکنولوژی و بروزترین فناوری را روی آن پیاده کند. اکثر افراد برای اسکن زیر زمین جهت تشخیص طلا و فلزات مختلف در عمق زیاد از نقطه زن Z2 استفاده می کنند.

اسکن زیر زمین در عمق زیاد

یکی از ویژگی‌های برجسته دستگاه فلزیاب Lorenz z2، توانایی اسکن در عمق زیاد آن است. این دستگاه قادر است در عمق‌ های زیاد فلزات را شناسایی کند که از دستگاه‌های دیگر قادر به تشخیص این عمق های زیاد نیستند. بنابراین اگر می خواهید در جایی کاوش و اسکن انجام بدید که دارای عمق زیاد است فلزیاب نقطه زن Z2 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دقت بالا در اسکن فلزات

لورنز Lorenz z2 با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ ای که دارد، دقت بالایی در تشخیص اشیا فلزی همچون طلا ارائه می‌دهد. بنابراین یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه طلایاب نقطه زن مربوط به دقت و حساسیت بالا در اسکن و تشخیص انواع فلزات می باشد.

ویژگی های کلی دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz z2

به صورت کلی اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های عالی لورنز Z2 صحبت کنیم می توان به عملکرد قوی، دقت بالا در اسکن، قابلیت تنظیمات سفارشی، استفاده آسان توسط هر کسی و قابلیت تشخیص انواع فلزها در اعماق زیر زمین می باشد. این نقطه زن را می توان به صورت کلی به شرح ذیل توضیح داد.

  • عملکرد قوی: فلزیاب Z2 دارای عملکرد قوی و حساسیت بالا برای تشخیص طلا . انواع فلزات است.
  • دقت بالا: ویژگی عالی دیگر این است که دارای دقت بالایی در تشخیص فلزات است و می تواند فلزات را با دقت بالایی از یکدیگر تفکیک کند. (آهن، طلا، نقره، مفرغ، و …)
  • قابلیت تنظیم: دستگاه نقطه زن Z2 را می توان بر اساس شرایط محیطی و زمین های مختلف تنظیم کرد.
  • نصب و استفاده آسان: راه اندازی و استفاده از Z2 بسیار آسان است که هر فردی می تواند به راحتی آن را نصب و پیاده سازی کند.
  • قابلیت تشخیص فلزات گرانبها: حساسیت زیاد برای تشخیص فلزات زیر زمین از ویژگی های منحصر بفرد این فلریاب است. دستگاه Lorenz Deepmax Z2 می تواند فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را با دقت بالایی تشخیص دهد.

فلزیاب نقطه زن Z2 لورنز آلمان

مشخصات فنی فلزیاب لورنز Lorenz z2

سری محصولات Deepmax شرکت لورنز شامل چندین مدل می شود. از محبوب ترین های آن می توان به دستگاه فلزیاب Z1 و نقطه زن Z2 اشاره کرد. اگر توجه کرده باشید بالاتر اشاره کردیم که دستگاه فلزیاب زد 2 نسخه توسعه یافته Z1 می باشد و دارای مشخصات فنی بالاتری نسبت به نسخه های قدیمی تر است. شرکت لورنز دیپ مکس آلمان سعی کرده است یک دستگاه برای تمامی سطوح مبتدی و حرفه ای را طراحی کند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی لورنز زد 2 می پردازیم.

  • فرکانس کاری: 12 کیلوهرتز
  • حساسیت: دارای حساسیت 100 تا 999
  • عمق نفوذ: تا 5 متر در خاک خشک و تا 3 متر در خاک مرطوب (عمق مفید کاوش)
  • نوع تفکیک: تفکیک فلزات غیر آهنی و آهنی
  • نوع نمایشگر: دارای صفحه نمایش LCD
  • منبع تغذیه: باتری 12 ولتی
  • وزن دستگاه: 1.5 کیلوگرم

قیمت لورنز Lorenz z2

قیمت لورنز زد 2 در آلمان 9,600 دلار می باشد. این قیمت با ورود دستگاه به ایران متفاوت خواهد بود. با این وجود بر اساس نوسانات ارز ممکن است تغییراتی قیمت کمی تغییر داشته باشد.

قیمت لورنز زد 2 جهانی و نمایندگی ایران

قیمت دستگاه لورنز Lorenz z2 در ایران در بازه زمانی های مختلفی بر اساس تغییرات ارز دلار تغییر می کند. البته قیمت جهانی آن در بیشتر مواقع ثابت می باشد. شرکت فلزیاب باما سعی دارد ارزان ترین قیمت دستگاه فلزیاب Z2 را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. همانطور که میدانید این مرکز به صورت مستقیم محصولات خود را از طریق شرکت های تولید کننده وارد ایران می کند. بنابراین با در نظر گرفتن سود قابل توجهی سعی دارد قیمت را نسبت به سایر فروشگاه های خرید و فروش دستگاه های فلزیاب لورنز ارزان تر در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است لیست قیمت دستگاه فلزیاب در ایران برای فلزیاب و طلایاب Z2 در صفحه قیمت که به صورت مجزا در سایت قرار داده شده موجود می باشد. برای اینکه بتوانید قیمت روز نقطه زد 2 را مشاهده کنید حتما به صفحه مربوطه مراجعه کرده و جدول قیمت را مشاهده کنید.

مزایا و معایب لورنز Lorenz z2 چیست؟

در این بخش از توضیحات لازم است شما را با موضوع مزایا و معایب لورنز دیپ مکس z2 آشنا کنیم. هر دستگاهی دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. از این رو قصد داریم ابتدا چندین گزینه در رابطه با مزایای خوب z2 خدمت شما بیان کنیم و معایب را مثل همیشه به عهده استفاده کنندگان این دستگاه بگذاریم. در صورتی که از این فلزیاب نقطه زن لورنز استفاده می کنید، در بخش نظرات هرگونه معایب و اشکال موجود در آن را برای سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  • عملکرد بسیار قوی و دارای حساسیت بالا
  • دقت بالا در اسکن و کاوش زمین
  • قابلیت تنظیم سفارشی برای انواع زمین و خاک های مختلف
  • پیاده سازی آسان و استفاده از دستگاه بسیار راحت است.
  • امکان تشخیص انواع فلزات زیر زمین حتی در عمق زیاد
  • وزن بسیار کم نسبت به بیشتر دستگاه ها
  • عمق نفوذ بالا نسبت به تعداد زیادی از دستگاه های دیگر
  • تنظیمات آسان برای هر کاربری
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی
  • داری انواع فیلم تست در محیط های مختلف
  • و …

کاربردهای دستگاه لورنز Lorenz z2

خرید فلزیاب lorenz z2 با ارزان ترین قیمت

همانطور که در بخش های دیگر هم اشاره کردیم ، تمامی شرکت های تولید کننده دستگاه های فلزیاب در دنیا سعی دارند محصولات خود را بر اساس اهداف مختلفی تولید کنند. زیرا هر کدام می توانند در شرایط خاصی عملکرد و کارهای مختلفی داشته باشند. از این رو دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz z2 برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بخش به برخی از کاربردهای اصلی این دستگاه خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که همانطور که در بخش معرفی شرکت لورنز قبلا هم گفتیم ، این شرکت بجای اینکه هر چند ماه یک بار یک دستگاه جدید تولید کند، سعی دارد محصولات قبلی خود را بروزرسانی کرده و کارایی و عملکرد آنها را بهتر کند.

اکنون دستگاه فلزیاب Z1 نسخه قدیمی همین نقطه زن Z2 می باشد. لورنز سعی کرده است در نسخه دوم عملکرد آن را بهبود ببخشد و کیفیت آن را بالا ببرد.

دستگاه فلزیاب نقطه زن لورنز Z2

کاربرد گنج یاب لورنز Z2

یکی از مهمترین کاربرد های فلزیاب لورنز Lorenz z2، یافتن گنجینه ها و دفینه های دفن شده است. این دستگاه به کاوشگران و شکارچیان گنج کمک می‌کند تا به راحتی در مناطق باستانی و جاهایی که زیرخاکی وجود دارد که شامل انواع فلزات طلا، نقره، مفرغ و … می شود، زیر زمین را اسکن کنند. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه گنج یاب نقطه زن حرفه ای و پیشرفته را دارید می توانید این مورد را به عنوان یکی از گزینه های خود برای بررسی در نظر بگیرید.

اکتشاف باستان‌ شناسی با Z2 لورنز

دستگاه لورنز Lorenz z2 جزو آن دسته از فلزیاب های نقطه زن است که به باستان شناسان کمک می کند در زمینه بررسی مناطق باستانی و کشف مناطق تاریخی به راحتی عمل کاوش و اسکن زمین را انجام دهند. بنابراین یکی دیگر از کاربردهای خوب آن در زمینه باستان شناسی می باشد.

آموزش استفاده از دستگاه لورنز Lorenz z2

lorenz z2 review and price in germany

در این بخش قصد داریم مواردی در رابطه با آموزش استفاده از z2 لورنز را خدمت شما بیان کنیم. همچنین لازم است بدانید که به برخی از نکات مهمی که باید در استفاده از دستگاه طلایاب نقطه زن لورنز Lorenz z2 رعایت شوند، اشاره خواهیم کرد. یکی از مهمترین نکاتی که باید هر فردی قبل از خرید دستگاه بداند در رابط با اپراتور فلزیاب می باشد. با وجود اینکه کار با این دستگاه بسیار آسان است اما باز باید نکات لازم آن را رعایت کنید.

آموزش تخصصی فلزیاب Z2

برای استفاده درست و گرفتن بهترین نتیجه از دستگاه لورنز Lorenz z2، ضروری است که اپراتور مربوطه آموزش تخصصی دریافت کنند و با عملکرد دستگاه آشنا شوند. لازم است بگوییم که دفترچه راهنمای فارسی لورنز z2 برای شما ارسال خواهد شد تا به صورت کامل نحوه عملکرد و جزئیات لازم در رابط با نحوه کار آن را یاد بگیرید.

رعایت قوانین استفاده از لورنز زد 2 آلمان

رعایت قوانین محلی یکی از مواردی است که ما همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم رعایت کنند. برخی از مناطق در کشورهای مختلف که شامل شهرهای مختلفی می باشد دارای محدودیت هایی برای اسکن زیر زمین می باشد. برای مثال در ایران مناطقی تحت کنترل و نظارت میراث فرهنگی می باشد که از قبل اعلام کرده اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم در این گونه مناطق هیچگونه فعالیتی انجام ندهید.

فیلم تست عمق زنی

دستگاه فلزیاب نقطه زن لورنز زد 2

برای مشاهده نحوه کار و همچنین فیلم تست لورنز زد 2 شما می توانید از طریق یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و … اقدام کنید. هم اکنون افراد زیادی فیلم های تست و اسکن با این سیستم نقطه زن آلمانی را در شبکه های اجتماعی و ویدیویی منتشر کرده اند.

توجه داشته باشید که برخی ویدیوهای تست لورنز زد 2 آلمانی توسط برخی افراد درست نیست. اکثرا برخی فروشنده ها به دلیل جذب مشتری سعی دارند برخی کارهای نادرست را در تست های خود انجام دهند. از طرفی فیلم آموزش تنظیمات سفارشی این سیستم گنج یاب پیشرفته نیز موجود می باشد.

عمق مفید لورنز Lorenz z2

عمق کاوش فلزیاب لورنز زد 2 چیزی حدود 5 متر می باشد. این عدد در حالت استاندارد می باشد. ممکن است در برخی زمین های مختلف همچون مناطق خشک، چشم زار، ساحل، خاک مرطوب عملکرد متفاوتی نیز داشته باشد. با این وجود شما می توانید برای عمق 5 متر از این سیستم اصل آلمانی استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از کویل های سایز کوچک و بزرگ این عمق کاوش را تغییر دهید. برای مثال اگر قصد اسکن قبر دارید می توانید با کویل های سایز کوچک تا عمق زیر زمین را اسکن کنید.

فلزیاب با عمق 5 متر مربوط به لورنز زد 2 آلمان می باشد. اگر دنبال گنج های بزرگ هستید بی شک این سیستم در موفقیت شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

جدول عمق زنی لورنز زد تو

در جدول زیر می توانید عمق زنی لورنز زد تو را در زمین های مختلف مشاهده کنید. توجه داشته باشید که عمق مفید زد 2 در زمین های مختلف برای انواع فلزات ممکن است متفاوت باشد.

نوع فلزات خاک معمولی خاک مرطوب خاک ماسه‌ای خاک سخت
طلا 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
نقره 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
برنج 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
آهن 3-4 متر 4-5 متر 2-3 متر 3-4 متر
نیکل 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
پلاتین 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
تیتانیوم 2-3 متر 3-4 متر 1-2 متر 2-3 متر
الماس 3-4 متر 4-5 متر 2-3 متر 3-4 متر

همانطور که در جدول عمق زنی مشاهده می کنید، ما بیشترین عمق را 3 متر نظر گرفته ایم. در حالی که عمق مفید برای آن 5 متر اعلام شده است. این مورد در استفاده از کویل با سایزهای مختلف متفاوت می باشد.

جدول عمق زنی لورنز زد 2 به ما نشان میدهد که از 1 متر تا 5 متر می توانید اسکن داشته باشیم. اما این اعداد حاصل تست دستگاه در مناطق و شرایط خاصی می باشد. بنابراین به هیچ عنوان نگران عمق کاوش مفید آن نباشید. به راحتی می توانید در هر جایی با آن به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

دفترچه راهنمای فارسی لورنز Z2

برای دانلود رایگان دفترچه راهنمای لورنز Z2 می توانید از لینک زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این راهنمای فارسی به بررسی قسمت های مختلف دستگاه می پردازد. همچنین آموزش کار با زد تو به صورت کامل در آن درج شده است.

کاتالوگ فارسی فلزیاب زد تو در اینترنت موجود می باشد. اما دفترچه راهنمای فارسی به صورت اختصاصی ترجمه شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

نتیجه‌گیری

در نهایت بگوییم که دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz z2 آلمان یکی از بهترین، پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه های فلزیاب نقطه زن در دنیا می باشد. قدرت بی نظیر Z2 شرکت لورنز دیپ مکس سبب می شود شما بتوانید در انواع زمین ها و خاک های مختلف ایران به راحتی عمل اسکن زیر زمین را انجام دهید. توانایی تشخیص گنج و دفینه در عمق زیاد از مهمترین ویژگی های عالی زد 2 می باشد که جزو یکی از اصلی ترین ملاک ها برای مشتریان محسوب می شود.

سوالات متداول

آیا دستگاه لورنز Lorenz z2 مناسب برای کاوشگران حرفه ای است؟

بله، دستگاه فلزیاب لورنز z2 برای جستجوگران و کاوشگران مبتدی و حرفه ای مناسب است. استفاده از آن آسان بوده و هر فردی با دانش کم یا زیاد می تواند به راحتی با آن انواع زمین ها با خاک خشک و مرطوب را اسکن کند.

آیا این دستگاه قابلیت تشخیص انواع فلزات را دارد؟

بله، دستگاه لورنز z2 دارای دقت بالایی در تشخیص فلزات زیر زمین می باشد. می توانید با استفاده از Lorenz z2 فلزات مختلفی همچون طلا، مفرغ، نقره، آهن، برنج و … را به راحتی در زیر زمین اسکن کرده و پیدا کنید.

چگونه دستگاه Lorenz Deepmax Z2 را بهینه سازی کنیم؟

ابتدا لازم است بدانید که امکان سفارشی سازی (بهینه کردن) دستگاه وجود دارد. شما بعد از مدتی استفاده از دستگاه متوجه خواهید شد که اگر تنظیمات را بر اساس مناطق مختلف بهینه و کالیبره کنید، نتیجه بهتری را همراه خواهد داشت. بنابراین لازم است بعد از یادگیری نحوه کار با لورنز z2 نگاهی به تنظیمات آن بیندازید و بر اساس نیاز خود که بستگی به شرایط محیطی و جغرافیایی دارد آن را تنظیم کنید.

لورنز زد 2 چقدر میزند؟

عمق مفید کاوش لورنز Z2 در بهترین حالت 5 متر است. شما می توانید برای اهداف مختلفی همچون قبرها، اتاقک های با عمق 5 متر، غارها و تونل ها از این دستگاه استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که ممکن است در برخی مناطق مربوط همچون سواحل و زمین های مربوط عمق مفید آن 3 الی 4 متر خواهد بود.

قیمت جهانی لورنز Z2 در سایت اصلی؟

قیمت جهانی Lorenz z2 در سال اصلی 9,600 دلار می باشد. شما می توانید این مبلغ را ضربدر قیمت دلار در ایران کنید. البته لازم است بدانید که این مبلغ بدون در نظر گرفتن هزینه مالیات، حمل و نقل و … می باشد.

لینک محصول در سایت اصلی لورنز: lorenz DeepMax Z2

6 دیدگاه. Leave new

  • سید احمد کرمانی
    اکتبر 13, 2023 11:24 ب.ظ

    سلام استاد
    دستگاه z2 لورنز که چند روز پیش سفارش دادم به دستم رسید همه چی عالیه
    خیلی ممنون از شما کا محصولات اورجینال میفروشید، خداشاهده یکی از دوستان دستگاه گرفته بود اسباب بازی بود
    خدا خیرت بده

    پاسخ
    • سلام جناب کرمانی عزیز
      خوشحالیم که تونستیم رضایت شما دوست بزرگوار رو جلب کنیم.
      در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • شکوراریاراد
    دسامبر 23, 2023 12:41 ق.ظ

    سلام من چون یک بار کلاهمو برداشتن و دستگاه فیک برام فرستادن شهرستان راستش نمیتونم،اعتماد کنم،امکان پرداخت درب منزل هست؟که. من جنس اورجیناال ببینم وبعد هزینشو به مامور پست تحویل بدم؟

    پاسخ
    • سلام جناب راد عزیز
      لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و این مورد رو با مشاورین در ارتباط بزارید.
      اگر امکان مراجعه حضوری دارید می تونید به دفتر مرکزی ما در تهران تشریف بیارید، و با اطمینان کامل خریدتون رو انجام بدید

  • اقای اریا راد
    دسامبر 23, 2023 12:45 ق.ظ

    سلام امکان پرداخت درب منزل هست؟برای مطمین شدن از اورجینال بودن دستگاه؟چون من متاسفانه یه بار خرید داشتم و دستگاه کپی برام ارسال کردن😔

    پاسخ
    • درود بر شما
      همانطور که فرمایید متاسفانه هستند سایت هایی که دستگاه های مونتاژ شده میفروشن. یعنی فقط شکل ظاهریش دستگاه خارجی و اصلی هست. اما داخلش چیز دیگه ای قرار داده شده.
      شما می تونید برای هماهنگی لازم با شماره تلفن دفتر مرکزی ما تماس بگیرید و با مشاورین در رابطه با نحوه خریدتون صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field