دستگاه فلزیاب مانتیکور Manticore اصل ماینلب استرالیا

دستگاه فلزیاب مانتیکور Manticore ماینلب اصلی و اورجینال

Minelab Manticore Metal Detector

ضمانت اصالت
تضمین 100% اصل و اورجینال بودن دستگاه
تحویل سریع
ارسال سریع از طریق نماینده رسمی در ایران
پشتیبانی دستگاه
استعلام قیمت، دفترچه راهنمای فارسی
نمایندگی ایران
مشاوره رایگان، آموزش نحوه کار با دستگاه

دستگاه فلزیاب مانتیکور Minelab Manticore یک دستگاه فلزیاب تصویری پیشرفته، طلایاب و نقطه زن حرفه ای است که توسط شرکت ماینلب استرالیا تولید می شود. دستگاه گنج یاب مانتیکور از دو فناوری GPR و مگنتومتر برای تشخیص فلزات و حفره ها در زیر زمین استفاده می کند.

فلزیاب مانتیکور اصلی و اورجینال استرالیایی یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی دارد، که تصاویر اسکن زیر زمین را دو بعدی و سه بعدی نمایش می دهد. این تصاویر به کاوشگران و جستجوگران گنج و دفینه کمک می کنند تا موقعیت و اندازه اهداف زیر زمینی را به طور دقیق تعیین کند.

فلزیاب مانتیکور ماینلب استرالیا

دستگاه طلایاب و نقطه زن مانتیکور Manticore جزو سیستم های پیشرفته مینلب استرالیا است. تکنولوژی و فناوری جدید استفاده شده در این دستگاه سبب شده است به عنوان یکی از بهترین فلزیاب های استرالیا در بازار جهانی شناخته شود. در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی های این اسکنر همراه با مزایا و معایب آن بپردازیم. همچنین اطلاعاتی درباره آموزش نحوه کار با دستگاه، قیمت فلزیاب مانتیکور، کاربردها و شرایط خرید را خدمت شما اعلام می کنیم.

شعار ماین لب استرالیا برای این شاهکار خود “قدرت بیشتر، عمق بیشتر و یافته بیشتر” است. طلایاب مانتیکور جزو یکی از حرفه ای ترین فلزیاب های تاریخ است که توسط این شرکت استرالیایی تولید شده است.

قیمت دستگاه فلزیاب Manticore اصلی و اورجینال

اگر قصد خرید فلزیاب مانتیکور ماینلب را دارید ابتدا باید جزئیات لازم در رابطه با قیمت آن را بدانید. قیمت مانتیکور در ایران با واحد پولی کشور یعنی ریال و تومان عرضه می شود. همچنین برای دوستانی که در سایر کشورها و در نزدیکی نمایندگی دبی ما هستند امکان خرید با واحد پولی دلار، یورو، لیر و درهم وجود دارد. در وب سایت فلزیاب باما بخش مجزایی به عنوان لیست قیمت فلزیاب در ایران ایجاد شده است. تمامی دستگاه های فلزیاب، طلایاب، نقطه زن، ردیاب و معدن یاب در آن وجود دارد.

برای مشاهده لیست کامل و همچنین قیمت فلزیاب مانتیکور می توانید وارد صفحه قیمت محصولات شده و از طریق جدول مربوط به لیست محصولات ماینلب استرالیا را مشاهده کنید. لازم به ذکر است امکان جستجو در جدول مربوطه وجود دارد و می توانید در صورت نیاز یا اسم دستگاه یا اسم شرکت تولید کننده را جستجو کنید.

دستگاه فلزیاب نقطه زن مانتیکور استرالیایی

ویژگی های فلزیاب Manticore

دستگاه طلایاب و نقطه زن تصویری مانتیکور جزو آن دسته از فلزیاب های پیشرفته است که سرشار از ویژگی می باشد. بررسی ویژگی ها، مزایای و معایب، خصوصیات جزئی و اقلام همراه دستگاه یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید قبل از خرید به بررسی آن بپردازید.

از ویژگی های اصلی فلزیاب مانتیکور می توانید به قدرت نفوذ و عمق اسکن آن اشاره کرد و همچنین سرعت عمل و بازدهی بی نظیر آن جزو اصلی ترین ویژگی ها و مزایای آن محسوب می شود. در ادامه به صورت کامل در رابطه با فناوری و تکنولوژی ساخت مانتیکور اصل صحبت می کنیم.

فناوری های ساخت Manticore

  • GPR (Ground Penetrating Radar)
  • مگنتومتر

مانیتور Manticore

  • صفحه نمایش لمسی 10 اینچی
  • تصاویر دو بعدی و سه بعدی

عمق نفوذ فلزیاب مانتیکور

برای اطلاع از عمق کاوش و همچنین عمق مفید اسکن مانتیکور ماینلب مدل اصلی باید به نکات زیادی توجه کنید. اسکن اجسام فلزی و غیرفلزی در شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشید. با این وجود عمق کاوش مفید و میزان نفوذ پیشرفته ترین طلایاب ماینلب به شرح زیر می باشد.

  • 20 متر برای فلزات آهنی
  • 10 متر برای فلزات غیر آهنی

قابلیت های ویژه دستگاه

  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • قابلیت تنظیم عمق نفوذ
  • قابلیت تنظیم تفکیک فلزات
  • قابلیت ذخیره و دانلود تصاویر

مشخصات فنی فلزیاب مانتیکور مینلب

  • وزن: 1.3 کیلوگرم
  • طول: 1.4 متر
  • طول تاشو: 63 سانتی متر
  • منبع تغذیه: باتری لیتیوم یونی
  • قیمت: مبلغ اعلام شده سایت جهانی

تکنولوژی GPR ساخت فلزیاب Manticore

دستگاه فلزیاب مانتیکور ماینلب از دو فناوری GPR و مگنتومتر برای تشخیص فلزات و حفره ها در زیر زمین استفاده می کند. این فناوری ها امروزه در اکثر فلزیاب ها و طلایاب های پیشرفته وجود دارند. لازم به ذکر است که این تکنولوژی جزو مواردی است که از بازدهی دستگاه ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

فناوری GPR (Ground Penetrating Radar) از امواج رادیویی برای تشخیص فلزات (طلا، آهن، نقره، مفرغ، برنجه و …) و حفره ها در زیر زمین استفاده می کند. دستگاه فلزیاب Manticore از یک فرستنده و گیرنده GPR برای ارسال و دریافت امواج رادیویی استفاده می کند. امواج رادیویی توسط فلزات و حفره ها منعکس می شوند. فلزیاب مانتیکور ماینلب با اندازه گیری میزان بازتاب امواج رادیویی، موقعیت و اندازه اهداف را تعیین می کند.

همچنین ببینید: دستگاه فلزیاب GPX 7000 اورجینال ماینلب

تکنولوژی مگنتومتر در ساخت طلایاب Manticore

فناوری مگنتومتر از میدان مغناطیسی زمین برای تشخیص فلزات استفاده می کند. دستگاه فلزیاب مانتیکور از یک مگنتومتر برای اندازه گیری تغییرات میدان مغناطیسی زمین استفاده می کند. تغییرات میدان مغناطیسی زمین توسط فلزات ایجاد می شوند. این دستگاه با اندازه گیری تغییرات میدان مغناطیسی زمین، موقعیت و اندازه اهداف را تعیین می کند.

فلزیاب مانتیکور ساخته شده با فناوری MULTI-IQ+

MULTI-IQ+ جدیدترین نسل از موتورهای فرکانس چندگانه همزمان از شرکت Minelab است که بر اساس موفقیت MULTI-IQ اصلی ساخته شده است. MULTI-IQ+ قدرت بیشتری را از طریق کویل در طیف وسیع تری از فرکانس های عملیاتی منتقل می کند تا اهداف بیشتری را در زمین روشن کند. این دستگاه پردازش سیگنال کاملاً بازسازی شده ای دارد که تبعیض پذیری پیشرفته، وضوح ID هدف بیشتر، جداسازی هدف بهبود یافته را ارائه می دهد و توانایی بیشتری به شما می دهد تا تبعیض و صدا را متناسب با شرایط تشخیص خود تنظیم کنید.

به زبان ساده: MULTI-IQ+ یک فناوری جدید تشخیص فلز است که می تواند اهداف بیشتری را در زمین پیدا کند و به شما کمک می کند تا فلزات مختلف را از هم تشخیص دهید. بنابراین با خرید فلزیاب حرفه ای ماینلب می توانید بازدهی فوق العاده بالایی داشته باشید

قیمت دستگاه طلایاب مانتیکور مینلب

ویژگی مانیتور فلزیاب مانتیکور تصویری

مانیتور نمایش تصویر دستگاه فلزیاب Manticore یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی است که تصاویر دو بعدی و سه بعدی از اهداف فلزی را نمایش می دهد. تصاویر دو بعدی اهداف فلزی را به صورت خطی نمایش می دهند. تصاویر سه بعدی اهداف فلزی را به صورت حجمی نمایش می دهند. بنابراین این سیستم یک نقطه زن تصویری است که اهداف زیر زمینی را به صورت دو بعدی و سه بعدی به اپراتور دستگاه نمایش می دهد.

عمق نفوذ طلایاب مانتیکور استرالیایی

عمق نفوذ دستگاه فلزیاب Manticore برای فلزات آهنی حدودا 20 متر و برای فلزات غیر آهنی تقریبا 10 متر است. این عمق نفوذ برای کاوش در انواع زمین ها، از جمله زمین های سخت و سنگی، مناسب است. شما می توانید به راحتی در تمامی شهرهای ایران از این سیستم پیشرفته نقطه زن استفاده کنید.

میزان عمق اسکن این دستگاه جزو ویژگی های اصلی آن بوده و شرکت ماین لب در شعار خود به این موضوع اشاره کرده است.

قابلیت های ویژه Manticore

فلزیاب Manticore اصلی استرالیا دارای قابلیت های بسیار زیادی است که آن را به یک ابزار کاوش قدرتمند تبدیل می کند. هر چقدر بخواهید از ویژگی ها، مزایا و قابلیت های بی نظیر آن بگوییم باز هم کم است. برای درک بهتر قابلیت های اصلی سعی کرده ایم در اینجا چند مورد مهم را برای شما نام ببریم.

قابلیت تنظیم حساسیت

با تنظیم حساسیت Manticore می توان میزان حساسیت دستگاه را به فلزات مختلف تنظیم کرد. این کار برای کسانی که قصد دارند فقط فلزات گرانها را تشخیص دهند بسیار کمک خواهد کرد.

قابلیت تنظیم عمق نفوذ

با تنظیم عمق نفوذ دستگاه فلزیاب مانتیکور می توان عمق نفوذ دستگاه را به اهداف فلزی تنظیم کرد. شما می توانید به راحتی به منظور تشخیص درست میزان نفوذ دستگاه به عمق زمین را به صورت دلخواه تنظیم کنید. بنابراین اگر هدف شما در عمق کم باشد دیگر نیازی به بررسی عمق بیشتر و لایه های پایین تر زمین نخواهد بود.

قابلیت تنظیم تفکیک فلزات

با تنظیم تفکیک فلزات طلایاب Manticore می توان فلزات مختلف را از یکدیگر تفکیک کرد. این جزو قابلیت هایی است که اکثر جستجوگران و کاوشگران گنج و دفینه خواهان آن هستند. زمانی که بتوانید نوع فلز را تفکیک کنید دیگر نگران نویزها و خطا ها نخواهید بود.

قابلیت ذخیره و دانلود تصاویر

دستگاه فلزیاب Manticore می تواند تصاویر اهداف فلزی را ذخیره و دانلود کند. با این قابلیت شما قادر خواهید بود نتایج اسکن زیر زمین را برای بررسی های دوباره ذخیره سازی کنید.

مشخصات فنی مانتیکور

وزن فلزیاب Manticore حدودا 1.3 کیلوگرم است. طول دستگاه در حالت جمع شده 63 سانتی متر و در حالت باز شده 1.4 متر است. فلزیاب مانتیکور از باتری لیتیوم یونی تغذیه می کند.  همانطور که اشاره شد این سیستم دارای قابلیت جمع شدگی هست که شما می توانید به راحتی آن را به یک فلزیاب کوچک و جمع و جور تبدیل کنید. در تصویر مربوطه می توانید مشاهده کنید بعد از جمع شدن تنها یک فلزیاب کوچک همراه خود دارید که فضای کمی را اشغال می کند.

حالت های جستجوی نهایی

دستگاه MANTICORE دارای 10 حالت جستجوی قابل تنظیم از جمله همه زمین برای جستجوی داخلی، ساحل برای جستجو در ماسه، موج و آب دریا و طلا برای جستجوی تکه های طلای طبعی است.

صدا به روش شما

کنترل صدا را با طلایاب MANTICORE در دست بگیرید. اطلاعات هدف را به روشی که دوست دارید از طریق کنترل های صوتی برتر از جمله آهنگ های هدف قابل تنظیم، سرکوب تداخل الکترومغناطیسی (EMI) و صدای Continuous Pitch (VCO) با آهنگ های آهنی و آهنگ تشخیص آستانه واقعی بشنوید.

ساخت و ساز بی نظیر و ضد آب بودن شدید

هیچ زمینی با MANTICORE خارج از محدوده نیست، تا عمق 5 متر (16 فوت) برای کاوش های زیر آب (رتبه IP68) شیرجه بزنید تا اهداف پنهانی را که دیگران نمی توانند به آنها برسند پیدا کنید.

کنترل بصری دستگاه فلزیاب مانتیکور

داشتن فناوری پیشرفته در داخل دستگاه های Minelab ما تنها بخشی از داستان است. دسترسی آسان به قدرت فلزیاب MANTICORE به همان اندازه مهم است. به همین دلیل است که MANTICORE دارای یک صفحه نمایش رنگی بزرگ است و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد که تاکنون در یک آشکارساز یافت شده است.

ایمنی EMI افزایش یافته

ممکن است طوفانی در بیرون در حال وزیدن باشد، اما در داخل فلزیاب مانتیکور آرام و ساکت است. رد EMI بهبودیافته به این معنی است که می توان با استفاده از حساسیت بالاتر در حالی که اطلاعات هدف را منزوی می کنید، حتی در چالش برانگیزترین شرایط محیطی نیز می توان کار کرد.

دستگاه فلزیاب manticore اصلی ماینلب

لوازم جانبی فلزیاب مانتیکور

در سایت اصلی ماینلب برای فلزیاب مانتیکور چندین مورد به عنوان اکسسوری و لوازم جانبی مشخص شده است که ما در اینجا این موارد را برای شما لیست می کنیم. توجه داشته باشید که لوازم جانبی مانتیکور در پکیج اصلی موجود نبوده و در صورت نیاز می توانید به صورت جدا خریداری کنید. قیمت فلزیاب مانتیکور مینلب از اکسسوری های جانبی جدا بوده و در صورت تمایل در زمان خرید دستگاه می توانید موارد اضافه را نیز سفارش دهید.

لوازم جانبی مانتیکور شامل موارد زیر می شود:

  • M8 COIL WITH SKIDPLATE 8″X5.5″ ELLIPTICAL DOUBLE-D
  • M15 COIL WITH SKIDPLATE 15″X12″ ELLIPTICAL DOUBLE-D
  • M11 COIL WITH SKIDPLATE 11″ ROUND DOUBLE-D
  • ML 85
  • ML 105

فیلم تست فلزیاب مانیتکور

دوستان زیادی تمایل به مشاهده فیلم عمق زنی و همچنین فیلم آموزش کار با دستگاه دارند. در استودیو فلزیاب باما به زودی ویدیو تست نحوه کار با دستگاه طلایاب مانتیکور مینلب استرالیایی آماده خواهد شد.

لازم به ذکر است افراد زیادی تست های مختلفی از دستگاه در مناطق مختلفی انجام میدهند. در زمان نوشتن توضیحات این دستگاه تعدادی از ویدیو ها را بررسی کردیم، متاسفانه تعدادی از افراد دستگاه های فیک و قلابی را تست می کنند. لطفا مراقب افراد کلاهبردار باشید.

فیلم تست، آموزش کار با فلزیاب مانتیکور به صورت رایگان بعد از آماده سازی منتشر خواهد شد. توجه داشته باشید دفترچه راهنمای فارسی همراه پکیج در اختیار شما قرار داده می شود.

نتیجه گیری

دستگاه فلزیاب مانتیکور manticore minelab اصلی و اورجینال یک طلایاب، نقطه زن و اسکنر تصویری ساخت شرکت ماینلب استرالیایی است. امکان اسکن به صورت دو بعدی و سه بعدی در آن وجود دارد. فناوری ساخت این دستگاه همانطور که گفته شد GPR و مگنتومتر می باشد که جزو نیازهای اصلی هر دستگاه فلزیابی می باشد. بازدهی و عملکرد عالی آن سبب شده است جزو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دستگاه های فلزیاب در جهان باشد. شما می توانید از طریق سایت اصلی ماینلب قیمت جهانی فلزیاب مانتیکور را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field