شرکت کوئست آمریکا (Quest USA) سازنده دستگاه‌های فلزیاب و طلایاب در بازار جهانی است. این شرکت با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تولید سیستم های گنج یاب و دفینه یاب پیشرفته، به عنوان یک برند معتبر با کیفیت شناخته می شود. تولید انواع دستگاه های فلزیاب، طلایاب، ردیاب، نقطه زن، پین پوینتر، معدن یاب و … جزو کارهای اصلی شرکت quest metal detector می باشد.

در این مقاله از وب سایت فلزیاب باما قصد داریم به بررسی شرکت کوئست بپردازیم. جزئیات لازم درباره این کمپانی اعم از مدل دستگاه ها، قیمت فلزیاب های کوئست، مزایا و معایب، کاربردها، شرایط خرید و … را با هم بررسی می کنیم.

شرکت کوئست آمریکا

یکی از ویژگی‌های بارز شرکت ساخت فلزیاب کوئست آمریکا، تکنولوژی پیشرفته‌ ای است که در تولید دستگاه‌ هایش به کار می‌گیرد. از جمله بهترین تکنولوژیی های این کمپانی می‌توان به استفاده از دیجیتال سنسورها، سیستم‌های اسکن متعدد، و نرم‌افزارهای پیشرفته برای تجزیه و تحلیل نتایج اسکن اشاره کرد. وجود تکنولوژی و فناوری روز دنیا سبب شده است که محصولات این مرکز به عنوان یکی دیگر از انتخاب های عالی برای کاوشگران گنج باشد.

شرکت Quest آمریکا جزو کمپانی های قدیمی تولید کننده دستگاه فلزیاب در دنیا می باشد که تجربه زیادی در تولید انواع سیستم های گنج یاب (طلا و فلزات گرانها) و معدن یاب دارد. همین امر سبب شده است که دستگاه های آنها قابل اعتماد باشد و افراد بیشتری را به سمت خود جذب کند.

معرفی شرکت کوئست آمریکا تولید کننده دستگاه فلزیاب

محصولات شرکت quest metal detectors

محصولات اصلی کوئست آمریکا تولید دستگاه فلزیاب برای اسکن گنج و دفینه های دفن شده در زیر زمین می باشد. تمرکز اصلی آنها روی ساخت بهترین دستگاه طلایاب برای تمامی کشورهای دنیا می باشد. از این رو اگر قصد خرید فلزیاب حرفه ای را دارید می توانید محصولات معرفی شده این مجموعه را بررسی کنید.

یکی از محصولات معروف کوئست آمریکا دستگاه‌ های فلزیاب مخصوص اسکن فلزات زیر زمین هستند. این دستگاه‌ها به کمک امواج الکترومغناطیسی و فرکانس‌های مختلف، قابلیت تشخیص فلزات طلا، آهن، نقره، مفرغ، لوله های زیر زمینی و انواع مختلف گنج و دفینه های مختلف را دارند. همچنین لازم است بدانید که، دستگاه طلایاب کوئست که تمرکز بیشتری روی تشخیص و شناسایی طلا دارند بر اساس ویژگی های بی نظیر و فناوری بکار رفته در ساخت آن قادر به تفکیک فلزات می باشد.

عرضه محصولات شرکت کوئست به صورت جهانی

شرکت quest آمریکا نه تنها در بازار داخلی آمریکا بلکه در سراسر دنیا محصولات خود را عرضه می کند. در تمامی کشورها نمایندگان مختلفی محصولات کوئست را به فروش می رسانند. در ایران نیز شرکت فلزیاب باما به عنوان نماینده فروش کوئست تنها محصولات برتر و حرفه ای که بازدهی بالایی دارند را به علاقمندان این شرکت ارائه میدهد.

توجه به این نکته که امکان خرید دستگاه فلزیاب کوئست شامل تمامی مدل ها امکان پذیر است، اما از آنجایی که هدف ما ارائه محصولات با بازدهی بالا می باشد، تنها مدل های پرطرفدار و با بازدهی 100 درصدی در سایت موجود می شوند.

کاربرد اصلی دستگاه های کوئست

شرکت کوئست آمریکا طیف گسترده ای از دستگاه های فلزیاب پیشرفته را برای کاربردهای مختلف تولید می کند. البته تمامی شرکت ها این هدف را دنبال می کنند و سعی دارند محصولات خود را برای کاربرهای مختلف سفارشی سازی کنند. البته این به این منظور نیست که دستگاه ها تنها مخصوص یک کار مشخص هستند. باید بگوییم که برخی سیستم ها به صورت چند منظوره عمل می کنند و با یک دستگاه می توان در تمامی زمینه ها فعالیت داشت.

به صورت کلی اهداف تولید و کاربردهای مختلف محصولات شرکت کوئست شامل موارد زیر می شود:

  • فلزیاب های کوست برای جستجوی گنج و دفینه
  • استفاده برای پیدا کردن جواهرات
  • استفاده در زمینه باستان شناسی و علم باستان
  • کاربرد در زمینه معدن شناسی و پیدا کردن معدن
  • کاربرد محصولات کوست در زمینه نظامی و امنیتی
  • اسکن زیر زمین برای مشاهده موانع
  • و …

شرکت quest آمریکا

ویژگی فلزیاب های کوئست

تمامی برندهای معروف در دنیا که در زمینه ساخت دستگاه فلزیاب حرفه ای فعالیت دارند، با مجهز کردن دستگاه های خود سعی دارند بهتر از سایر رقبای خود عمل کنند. وجود ویژگی ها و از طرفی استفاده از تکنولوژی خاص برای شناسایی فلزات زیر زمین جزو مهمترین اهداف شرکت کوئست آمریکا سازنده دستگاه های گنج یاب می باشد.

در این بخش می توانید مهمترین ویژگی های سیستم های طلایاب و فلزیاب های کوئست را مشاهده کنید.

  • اسکن عمق زیاد
  • قابلیت نفوذ در عمق های بالا
  • قدرت تشخیص نوع فلز و تفکیک طلا
  • قیمت ارزان نسبت به سایر شرکت ها
  • کاربری آسان جهت استفاده تمامی افراد
  • دارای نرم افزار مشاهده نقشه ماهواره ای
  • عملکرد به صورت نقطه زن
  • امکان اسکن زمین های مختلف در تمامی کشورها
  • اسکن در مناطق مختلف (کوه و بیابان، جنگل، سواحل، داخل آب)

قدرت تفکیک و تشخیص بالای محصولات کوست

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فلزیاب شرکت Quest آمریکا، قدرت تفکیک فلزات و تشخیص بالای آنها است. این دستگاه ها می توانند انواع فلزات را از یکدیگر تشخیص دهند و این امر سبب اسکن راحت طلا در زیر زمین می شود. ویژگی تفکیک فلزات و همچنین قدرت تشخیص بالا جزو مهمترین اولویت ها در زمان خرید دستگاه فلزیاب است که محصولات کوئست این نیاز را به خوبی رفع کرده اند.

عمق نفوذ مناسب

بی شک شما هم میدانید که عمق نفوذ دستگاه های فلزیاب در زمین یکی از ویژگی های مهم آنها است. دستگاه های فلزیاب و طلایاب کمپانی کوئست قادر به نفوذ به عمق های بالا می باشد. زمانی که شما یک دستگاه با عمق نفوذ بالا داشته باشید قادر خواهید بود به راحتی گنج و دفینه های دفن شده در عمق های زیاد را به راحتی تشخیص دهید.

طراحی ارگونومیک فلزیاب های کوست

انواع محصولات این شرکت اعم از فلزیاب کوئست دارای طراحی ارگونومیک هستند که در تولید آنها صد در صد از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده اند. کاملا مشخص است که کوئست قصد دارد به عنوان یکی از برندهای معتبر جهانی همواره در بازار این عرصه حضور داشته باشد.

قیمت دستگاه های فلزیاب کوئست

یکی از مهمترین مواردی که باید بدانید این است که دستگاه های فلزیاب کوئست آمریکا دارای قیمت مناسبی هستند و نسبت به فلزیاب ها و دستگاه های سایر شرکت های مشابه،بسیار به صرفه تر هستند. ما در سایت فلزیاب باما بهترین دستگاه های کوئست را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم و در بخش مربوط به قیمت دستگاه فلزیاب در ایران لیست قیمت محصولات کوئست را نیز با جزئیات کامل درج کرده ایم.

اگر تمایل به خرید یک دستگاه با قیمت مناسب اما با امکانات بی نظیر هستید ، لازم است حتما یکبار نگاهی به محصولات Quest USA بیندازید. بی شک شما هم بعد از بررسی ویژگی ها و مشخصات محصولات این برند، جزو طرفداران آن خواهید شد.

Quest metal detectors company

لیست محصولات کوئست آمریکا

بعد از معرفی کلی شرکت کوئست در این بخش قصد داریم به معرفی جدیدترین محصولات این مجموعه بپردازیم. توجه داشته باشید که در اینجا تنها نام محصولات درج شده است و با کلیک روی اسم هر دستگاه می توانید ویژگی ها و جزئیات هر کدام را به صورت کامل مطالعه کنید. نکته حائز اهمیت این است که ما در اینجا ما نام تمامی محصولات را درج کرده ایم و به مرور لینک هر کدام را جهت مطالعه اطلاعات کامل درج می کنیم. موارد موجود به صورت رنگی نمایش داده می شوند.

لیست بالا شما محصولات اعم از دستگاه فلزیاب، پین پوینتر، اکسسوری و لوازم جانبی و … کمپانی کوست می باشد که می توانید برای مشاهده توضیحات هر کدام روی لینک آنها کلیک کنید.

نتیجه گیری

شرکت کوئست به انگلیسی Quest Metal Detector Company یکی از پیشگامان در زمینه تولید بهترین دستگاه های فلزیاب، طلایاب، معدن یاب، ردیاب، پین پوینتر و … با فناوری های نوین رو دنیا است. محصولات این شرکت از ویژگی های فوق العاده خوبی برخوردار هستند که سبب شده است در سطح بین الملل از محصولات آنها استقبال کنند. از طرفی دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به عملکرد و بازدهی خود هستند و این باعث شده است افراد بیشتری تمایل به خرید دستگاه های فلزیاب Quest داشته باشند. در کل، شرکت کوئست آمریکا به عنوان یک شرکت برجسته در زمینه تولید دستگاه‌های فلزیاب و طلایاب با تاریخچه‌ی درخشان، تکنولوژی پیشرفته، و محصولات با کیفیت بالا، به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی علاقه‌مندان به این حوزه محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field